Afhængighed....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Mettemus

Eva skriver:

Jeg hedder Eva og jeg var afhængig af pepsi-max...hvad er du eller har du været afhængig af?

Jeg har drukket alt for meget, hver evig eneste dag i en lang periode...men tog en kold tyrker fra lørdag aften og har ikke drukket det siden...helt slut med cola....dejligt...

Hvad med jer...

Knus Eva

Også Pepsi Max her for... "det feder ikke" "der er ikke noget sukker i" "det er I HVERT FALD bedre end almindelig cola" osv osv osv...

Forsøger at tage mig sammen til den kolde tyrker - sejt at du kan Eva!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg hedder Nina og jeg er afhængig af nutella, og baby.dk

tilbringer hele min dag her inde hvis jeg kan komme afsted med det. og nutella er bare det bedste jeg ved.

Anmeld

15. april 2010

FrkC

Hej

Jeg hedder Camilla og jeg er cola-holiker (i høj grad), og afhængig af smøger !!!

Jeg drikker mellem 2 og 3 liter om dagen (ikke sukkerfri eller noget, og det skal helst være coca cola) og ska helst starte dagen med et glas cola  Ja, jeg ved det godt... Det er helt sygeligt, men kan bare ikke lade være..  Jeg kan bedre undvære mine smøger end colaen ... Det er jo egentlig forfærdeligt !!!

Camilla, som ikke har blåt blod i årene men cola i stedet for !!!

Anmeld

15. april 2010

Bayze

Pepsi Maaax også her! Selvom jeg har sat forbruget noget ned under gravdiditeten drikker jeg det stadig stort set hver dag og ville allerhelst skippe det helt.

Og klar neglelak på mine fingernegle - synes de bliver ømme hvis jeg ikke har noget på, og den fornemmelse kan jeg slet ikke snuppe....

Anmeld

15. april 2010

Unalisa

jeg hedder Limya og er ikke special afhængig af noget

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Mettemus skriver:

Også Pepsi Max her for... "det feder ikke" "der er ikke noget sukker i" "det er I HVERT FALD bedre end almindelig cola" osv osv osv...

Forsøger at tage mig sammen til den kolde tyrker - sejt at du kan Eva!

Ved du hvad jeg måtte gøre.. ved godt det heller ikke er så sundt, men ingen syre i...Jeg har aldrig drukket kaffe, men tænkte at hvis jeg drak lidt kaffe kunne det hjælpe på mine abstinenser...og det har det sørme gjort...så skal jeg bare ud af min kaffeafhængighed...

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Eva... Det ligner jo SLET ikke dig.. Du ser jo næsten 10 år yngre ud idag!!!!!

Hihi...Tak... på det billede ligner jeg sgu en der spiser børn...

Det er næsten 7 år siden...skræmmende egentlig, hvad overvægt gør..

Anmeld

15. april 2010

Moma

Hedder Sandra og er afhængig af sukker og Pepsi Max.

Er lige begyndt i mandags med min livsstilsændring  - for nu skal jeg altså tabe mig, så indtil videre hedder det nul sukker. Jeg har klaret mig uden Malacco poserne og Toms Guldbarre (orangeknas) i 4 dage nu.

Pepsi Max'en må klares en anden gang - drikker også "kun" 1 - 2 glas om dagen, men ved godt det ikke er godt for hverken mig eller min søn, som jeg stadig ammer. 

Anmeld

15. april 2010

Kruse90

Caroline86 skriver:

tomatskruer

årh de er altså også bare gode

Anmeld

15. april 2010

Mira0911

Jeg hedder Dotski og er afhængig af cola, smøger og tyggegummi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.