Min veninde er død :( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Puh sikke noget. Den største medfølelse herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Diana...

Alexis skriver:

Puh sikke noget. Den største medfølelse herfra.

1000 tak 

Anmeld

20. april 2010

..

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men du har min dybeste medfølelse..

Anmeld

20. april 2010

Miia90

sender et storttil dig, tror det har lettet dig og fået skrevet det.

gjorder jeg også den gang jeg mistede min moar for et lille halvtår siden

Mia

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er også fuldstændig vildt. Forstår godt at du reagerer! Godt der er gode mennesker omkring dig. Har de fundet ud af, hvad hun døde af? ...

Anmeld

20. april 2010

MinWilliam

Hvor er det bare forfærdeligt..

Kæmpe kram til dig..

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Zafir skriver:

Det er også fuldstændig vildt. Forstår godt at du reagerer! Godt der er gode mennesker omkring dig. Har de fundet ud af, hvad hun døde af? ...

Ja hun er blevet undersøgt og de fandt intet hun er bare faldet i søvn og vågnet ikke igen :( Jeg synes det er så skrammende at man kan det i så und en alder. 

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Ja hun er blevet undersøgt og de fandt intet hun er bare faldet i søvn og vågnet ikke igen Jeg synes det er så skrammende at man kan det i så und en alder. 

det er så fuldstændig frygteligt altså Forfærdeligt. BAre så svært at forestille sig, at der INTET var i vejen. Det virker ligesom vuggedød, bare mange mange år for sent.

Var det godt hos psykologen?

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Zafir skriver:

det er så fuldstændig frygteligt altså Forfærdeligt. BAre så svært at forestille sig, at der INTET var i vejen. Det virker ligesom vuggedød, bare mange mange år for sent.

Var det godt hos psykologen?

Ja nemlig det var os det jeg sagde da de ringet og sagde det. Jeg kan slet ikke forstå det, og har meget svært ved at forstå at det kan lade sig gøre. så jeg sover jo bare af L... til om natten og er oppe og tjekke til Lucas og Claus en mill gange om natten.

Ja det var ok men jeg skal afsted 4 gange endnu bla idag, håber det bliver bedre når jeg færdig med psykolog for det sgu ikke særligt sjovt at være bange for livet :(

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja nemlig det var os det jeg sagde da de ringet og sagde det. Jeg kan slet ikke forstå det, og har meget svært ved at forstå at det kan lade sig gøre. så jeg sover jo bare af L... til om natten og er oppe og tjekke til Lucas og Claus en mill gange om natten.

Ja det var ok men jeg skal afsted 4 gange endnu bla idag, håber det bliver bedre når jeg færdig med psykolog for det sgu ikke særligt sjovt at være bange for livet

Nej det er ikke sjovt at være bange for livet   Jeg er det stadig efter halvandet år   Specielt i trafikken ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.