Min veninde er død :( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

åh for fanden da, Di

Hvor er det bare super tragisk, uvirkelig og slet ikke fair... Du ved hvor jeg er hvis du har brug for en at snakke med!!

RIP

Kæmpe kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg kakn godt forstå du er i chok. Det er alt for tidligt i livet at dø.

Stort

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

HAR INGEN ORD... JEG KONDULERER OG DU OG HENDES FAMILIE HAR MIN DYBESTE MEDFØLELSE...

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

14. april 2010

Gellan

Nej, nej, nej, hvor er det forfærdeligt Har ingen ord, der er gode nok til at støtte dig i denne sorg Kan kun give dig en trøste Kan ikke lade være at tænke på, hvor meget den minder om alle de unge mennesker her på Færøerne der er døde af CTD (en meget sjælden sygdom alle andre steder end Færøerne. En sygdom der giver hjertestop). Det er så ufatteligt, at et ungt liv bare pludselig er slut, væk for altid

Jeg håber du har mange omkring dig til at tale med og som kan støtte dig

Anmeld

14. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Hej alle piger 

Jeg ved ikke lige hvorfor jeg skriver her men jeg har bare sådan bruge for at snakket og komme ud med det efter denne grimme oplevelse. 

Det gør så ond i mig og jeg er samtidig så bange og tør ikke lægge mig til at sove og jeg ligge og lytter til Lucas hele tiden. 

Igår var jeg sammen med min dejlige veninde som kun var 21 år hun var så dejlig en person med så meget livsglæde og fantastisk person. Hun tog hjemme fra mig af igår aftes kl 22.30 fordi hun var så træt, så hun tog hjem og sov hun boet næsten lige ved siden af mig. 

Nåå men vi aftalte så at hun skulle komme her hen i morgen tidlig så vi kunne køre sammen. Jeg skrev så til hende i morges at vi kørte kl 8.10 så vi kunne nå og aflevere Lucas også hun skriver så ikke tilbage og jeg prøver flere gange os og ringe. jeg går så hen til hende og banker på men hun åbner ikke og jeg tænker så at enten sover hun meget tungt eller er taget hjem til en anden. 

Da kl så bliver 10 og så 12 bliver jeg mere og mere bekymret og snakker så med leder der hvor jeg er og vi bliver enige om jeg skal køre hjem og tjekke til hende. Vi var ved hende kl 14.30 og hun åbner stadig ikke og jeg ser så at der er rullet for og så jeg ikke i tvivl om at der er sket noget.

Vi ringer så efter politiet og de siger vi skal smadre vinduet ind og det bliver så gjort og hun ligge så død på sin sofa. og ligner en der sover.

De tror hun har sovet den ind eller hjertestop men de kunne ikke sige det endnu. Hun er kun lige nået hjem fra mig af og lagt sig i sin sofa med dynen og så hun død. Det det værste jeg har været uden for jeg er så bange ked af det kaste op bange for at sove jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg har ringet til vores alle sammen skønne rosa/monica og fået snakket med hende det havde jeg bare brug for og hun var så sød og dejlig at ville snakke mig og det hjalp lidt men FUCK (undskyld det må man ikke skrive men det havde jeg lige brug for) jeg synes det er hård og havde aldrig troet jeg skulle opleve det. Og hvor er det bare uretfærdigt at så sød smuk dejlig en pige skal dø.

Undskyld det lange indlæg men jeg kan mærke at det hjælper at snakke om det og når jeg bare sidder og tænker kan jeg næsten ikke trække vejret.

R.I.P min smukke veninde du vil altid havde en stor plads i mit hjerte  Du ville så meget godt med livet men du fik ikke mulighed for det. Jeg vil tænke på dig og aldrig glemme dig.

Det er bare så forfærdeligt... Har ikke nogen ord jeg kan skrive...

sender tanker til familien og et stort kram til dig...

Anmeld

14. april 2010

Becks

Diana... skriver:

Hej alle piger 

Jeg ved ikke lige hvorfor jeg skriver her men jeg har bare sådan bruge for at snakket og komme ud med det efter denne grimme oplevelse. 

Det gør så ond i mig og jeg er samtidig så bange og tør ikke lægge mig til at sove og jeg ligge og lytter til Lucas hele tiden. 

Igår var jeg sammen med min dejlige veninde som kun var 21 år hun var så dejlig en person med så meget livsglæde og fantastisk person. Hun tog hjemme fra mig af igår aftes kl 22.30 fordi hun var så træt, så hun tog hjem og sov hun boet næsten lige ved siden af mig. 

Nåå men vi aftalte så at hun skulle komme her hen i morgen tidlig så vi kunne køre sammen. Jeg skrev så til hende i morges at vi kørte kl 8.10 så vi kunne nå og aflevere Lucas også hun skriver så ikke tilbage og jeg prøver flere gange os og ringe. jeg går så hen til hende og banker på men hun åbner ikke og jeg tænker så at enten sover hun meget tungt eller er taget hjem til en anden. 

Da kl så bliver 10 og så 12 bliver jeg mere og mere bekymret og snakker så med leder der hvor jeg er og vi bliver enige om jeg skal køre hjem og tjekke til hende. Vi var ved hende kl 14.30 og hun åbner stadig ikke og jeg ser så at der er rullet for og så jeg ikke i tvivl om at der er sket noget.

Vi ringer så efter politiet og de siger vi skal smadre vinduet ind og det bliver så gjort og hun ligge så død på sin sofa. og ligner en der sover.

De tror hun har sovet den ind eller hjertestop men de kunne ikke sige det endnu. Hun er kun lige nået hjem fra mig af og lagt sig i sin sofa med dynen og så hun død. Det det værste jeg har været uden for jeg er så bange ked af det kaste op bange for at sove jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg har ringet til vores alle sammen skønne rosa/monica og fået snakket med hende det havde jeg bare brug for og hun var så sød og dejlig at ville snakke mig og det hjalp lidt men FUCK (undskyld det må man ikke skrive men det havde jeg lige brug for) jeg synes det er hård og havde aldrig troet jeg skulle opleve det. Og hvor er det bare uretfærdigt at så sød smuk dejlig en pige skal dø.

Undskyld det lange indlæg men jeg kan mærke at det hjælper at snakke om det og når jeg bare sidder og tænker kan jeg næsten ikke trække vejret.

R.I.P min smukke veninde du vil altid havde en stor plads i mit hjerte  Du ville så meget godt med livet men du fik ikke mulighed for det. Jeg vil tænke på dig og aldrig glemme dig.

For fanden søde

Føj for en oplevelse.. Det var rigtig godt du reagerede på det..

Jeg aner slet ikke hva jeg skal sige - er helt tom for ord.. Det virker så uretfærdigt, når så ung en pige skal herfra
Brug alle mennesker omkring dig søde, jeg har selv prøvet det da jeg var 10.. Snak så meget om det, som du kan.. Og husk det er iorden at være, gal, ked og endda glad...

Husk du altid er velkommen at skrive til mig, enten her eller på facebook.. Hvis du stadig har mit nummer, så skriver du også bare der...

Mange tanker og knus fra mig

R.I.P

Anmeld

14. april 2010

TbCp

Diana... skriver:

Hej alle piger 

Åh gud nej hvor er det dog skrækkeligt

Sidder her med tårer i øjnene og jeg kender hende ikke engang, hvordan må du så ikke have det

Ganske forfærdeligt!

Sender dig min dybeste medfølelse!!!!

Anmeld

14. april 2010

Lou

Puha... jeg sidder men tårer i øjene. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige,  men kunne ikke bare gå forbi uden at skrive et eller anden. Det er SÅ forfærdeligt, kan slet ikke forestille mig hvordan det må føles. 

Mange kærlige hilsner

Lou

Anmeld

14. april 2010

Diana...

Tak alle sammen i er så søde. 

Anmeld

14. april 2010

oo

hvor er det sørgeligt du skal endelig snakke om det, når du kan mærke at det hjælper!! jeg kan godt forstå det sætter en masse tanker igang når sådan en ung kvinde bare går hen og dør. puha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.