Diana... skriver:
Hej alle piger
Jeg ved ikke lige hvorfor jeg skriver her men jeg har bare sådan bruge for at snakket og komme ud med det efter denne grimme oplevelse.
Det gør så ond i mig og jeg er samtidig så bange og tør ikke lægge mig til at sove og jeg ligge og lytter til Lucas hele tiden.
Igår var jeg sammen med min dejlige veninde som kun var 21 år hun var så dejlig en person med så meget livsglæde og fantastisk person. Hun tog hjemme fra mig af igår aftes kl 22.30 fordi hun var så træt, så hun tog hjem og sov hun boet næsten lige ved siden af mig.
Nåå men vi aftalte så at hun skulle komme her hen i morgen tidlig så vi kunne køre sammen. Jeg skrev så til hende i morges at vi kørte kl 8.10 så vi kunne nå og aflevere Lucas også hun skriver så ikke tilbage og jeg prøver flere gange os og ringe. jeg går så hen til hende og banker på men hun åbner ikke og jeg tænker så at enten sover hun meget tungt eller er taget hjem til en anden.
Da kl så bliver 10 og så 12 bliver jeg mere og mere bekymret og snakker så med leder der hvor jeg er og vi bliver enige om jeg skal køre hjem og tjekke til hende. Vi var ved hende kl 14.30 og hun åbner stadig ikke og jeg ser så at der er rullet for og så jeg ikke i tvivl om at der er sket noget.
Vi ringer så efter politiet og de siger vi skal smadre vinduet ind og det bliver så gjort og hun ligge så død på sin sofa. og ligner en der sover.
De tror hun har sovet den ind eller hjertestop men de kunne ikke sige det endnu. Hun er kun lige nået hjem fra mig af og lagt sig i sin sofa med dynen og så hun død. Det det værste jeg har været uden for jeg er så bange ked af det kaste op bange for at sove jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg har ringet til vores alle sammen skønne rosa/monica og fået snakket med hende det havde jeg bare brug for og hun var så sød og dejlig at ville snakke mig og det hjalp lidt men FUCK (undskyld det må man ikke skrive men det havde jeg lige brug for) jeg synes det er hård og havde aldrig troet jeg skulle opleve det. Og hvor er det bare uretfærdigt at så sød smuk dejlig en pige skal dø.
Undskyld det lange indlæg men jeg kan mærke at det hjælper at snakke om det og når jeg bare sidder og tænker kan jeg næsten ikke trække vejret.
R.I.P min smukke veninde du vil altid havde en stor plads i mit hjerte
Du ville så meget godt med livet men du fik ikke mulighed for det. Jeg vil tænke på dig og aldrig glemme dig.
Puha, det var dog voldsomt forfærdentligt! Ved slet ikke hvad jeg skal sige... sender et stort og forhåbentligt trøstende kram