Min veninde er død :( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Pige2009

Hvor er det bare forfærdentligt at miste en man holder af, og så helt uventet og i så ung en alder... Føler med dig og kender alt for godt til den sorg du føler. Jeg mistede selv min bedste ven, da jeg var 18 år og han 17, og det eneste man føler indeni er tomhed

May she rest in peace.

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

novalfrida

Det var dog ganske forfærdeligt....

Jeg kondolere mange gange......

Et lys er tændt for en pige der døde pludseligt i en alt for ung alder

Anmeld

15. april 2010

Nemesis

Puha Diana, det har da bare været en chokerende oplevelse!

Mistede selv en veninde sidste år og det er bare SÅ tomt. Håber du får snakket det hele igennem og at du får lov til at føle som du gør, af dine omgivelser!

Mange tanker

Sisse

Anmeld

15. april 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Hej alle piger 

Jeg ved ikke lige hvorfor jeg skriver her men jeg har bare sådan bruge for at snakket og komme ud med det efter denne grimme oplevelse. 

Det gør så ond i mig og jeg er samtidig så bange og tør ikke lægge mig til at sove og jeg ligge og lytter til Lucas hele tiden. 

Igår var jeg sammen med min dejlige veninde som kun var 21 år hun var så dejlig en person med så meget livsglæde og fantastisk person. Hun tog hjemme fra mig af igår aftes kl 22.30 fordi hun var så træt, så hun tog hjem og sov hun boet næsten lige ved siden af mig. 

Nåå men vi aftalte så at hun skulle komme her hen i morgen tidlig så vi kunne køre sammen. Jeg skrev så til hende i morges at vi kørte kl 8.10 så vi kunne nå og aflevere Lucas også hun skriver så ikke tilbage og jeg prøver flere gange os og ringe. jeg går så hen til hende og banker på men hun åbner ikke og jeg tænker så at enten sover hun meget tungt eller er taget hjem til en anden. 

Da kl så bliver 10 og så 12 bliver jeg mere og mere bekymret og snakker så med leder der hvor jeg er og vi bliver enige om jeg skal køre hjem og tjekke til hende. Vi var ved hende kl 14.30 og hun åbner stadig ikke og jeg ser så at der er rullet for og så jeg ikke i tvivl om at der er sket noget.

Vi ringer så efter politiet og de siger vi skal smadre vinduet ind og det bliver så gjort og hun ligge så død på sin sofa. og ligner en der sover.

De tror hun har sovet den ind eller hjertestop men de kunne ikke sige det endnu. Hun er kun lige nået hjem fra mig af og lagt sig i sin sofa med dynen og så hun død. Det det værste jeg har været uden for jeg er så bange ked af det kaste op bange for at sove jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg har ringet til vores alle sammen skønne rosa/monica og fået snakket med hende det havde jeg bare brug for og hun var så sød og dejlig at ville snakke mig og det hjalp lidt men FUCK (undskyld det må man ikke skrive men det havde jeg lige brug for) jeg synes det er hård og havde aldrig troet jeg skulle opleve det. Og hvor er det bare uretfærdigt at så sød smuk dejlig en pige skal dø.

Undskyld det lange indlæg men jeg kan mærke at det hjælper at snakke om det og når jeg bare sidder og tænker kan jeg næsten ikke trække vejret.

R.I.P min smukke veninde du vil altid havde en stor plads i mit hjerte  Du ville så meget godt med livet men du fik ikke mulighed for det. Jeg vil tænke på dig og aldrig glemme dig.

Puha, det var dog voldsomt forfærdentligt! Ved slet ikke hvad jeg skal sige... sender et stort og forhåbentligt trøstende kram

Anmeld

15. april 2010

MoarViborg

For hulan da!! Hvor er jeg ked af det på dine og den unge piges families vejne! Det var da virkelig tragisk og fuldstændig meningsløst!

Forhåbentligt har hun ikke mærket noget, men er bare sovet stille ind! Men hvor er det hårdt for dig søde! Og så være den der finder hende, det er da virkelig grumt!

Kæmpe knus fra mig!

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Når sådan noget sker virker det ofte ekstra voldsomt fordi det strider imod alt det vi er nødt til at tro på for at kunne gå frygtløse rundt i verden.Når folk dør er det vigtigt for os at finde en årsag så vi kan "forklare det" med vores fornuft (her tænker jeg ikke på en "mening" med at de dør - kun om en årsag). Folk dør af sygdom, alder, selvmord, misbrug eller de går ud foran en bil - det kan vi forholde os til.  Selvom det er tragisk er det til at forstå at den slags dør man af.

MEN - Det er en klokkeklar præmis at unge raske mennesker ikke bare sover ind lige pludselig! Det er simpelthen for uhyggeligt og vi kan ikke få det "placeret på rette hylde" med vores fornuft og derfor ligger det og roder rundt i vores tanker indtil der kommer en forklaring. Jeg tror (som jeg sagde til dig i telefonen) at du må indstille dig på at der går et stykke tid før du vænner dig til tanken og får ro i sindet igen. Og hvis det er muligt synes jeg bestemt du skal snakke med en prof om det, for det er enormt chokerende og skræmmende, det du har været ude for.Heldigvis kan jeg forstå at du kender dig selv godt nok til at vide hvad der "virker" for dig, nemlig at tale og skrive og være i kontakt med omverdenen - så hold fast i det, og brug det til at få det bedre. Du har heldigvis en dejlig familie omkring dig

Knus og kram

Monica

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor er det bare dybt tragisk, forfærdeligt og uretfærdigt. Det gør mig rigtig ondt.

Anmeld

15. april 2010

CamillaSoefelt

Puha, hvor er det dog frygteligt..;( Aner ingengang hvad jeg skal sige eller skrive? Det er da SÅ tragisk.

Anmeld

15. april 2010

Mimbi

Nej hvor er det gyyyyys  Kondulerer mange gange

Knus

Maibritt

Anmeld

15. april 2010

Diana...

1000 tak alle sammen for de søde kram og tanker. 

Jeg har desværre så dårligt at det har påvirket mig selv lidt for meget fx tør jeg ikke gå over en vej eller gå på toilettet alene, sove osv. 

Så jeg har fået en akut krise psykolog her om 1/2 time. Jeg har fået 5 timer betalt af kommunen så det er jeg rigtig glad for. Men jeg er SÅ nervøs og bare tanken om at jeg for 1000 gang idag skal side og fortælle det hele PUHA jeg har kastet om og har dårlig mave ryster over hele kroppen græder hele tiden og er nærmest helt i chok. Min mor er kommet her over for at hjælpe min mand med Lucas for jeg er ikke meget vejr lige nu. 

Endnu en gang 1000 tak det varmer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.