Min veninde er død :( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Mathilde

Åh søde, det er da ganske forfærdeligt! Jeg får helt ondt i maven...

Kæmpe kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Honningblomst

Åh, stakkels unge kvinde....og stakkels alle jer der står tilbage...gør mig ondt. Synes jeg hører for meget om sådan noget for tiden...for pokker da...skriv og snak alt det du har brug for...

STORT kram..

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør mig utroligt ondt, at hører, søde  I har alle mine dybeste medfølelser og jeg sender en masse kram afsted

Kærlig hilsen

Katja

Anmeld

14. april 2010

LotteGabriella

jeg er helt mundlam og synes at det er meget forfærdeligt, slet ikke til at forstå

Jeg sender dig en masse kram og knus

RIP, hun er den smukkeste stjerne der skinner på himlen

Anmeld

14. april 2010

Miss BananaHammock

Hej Søde Diana!

Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at opleve sådan et ungt dødsfald. Jeg har selv været med til at finde min mormor da hun døde og de ligger bare der så stille og fredeligt og sover.. og de har det godt. De er sovet stille ind uden smerte.

Jeg ved godt det ikke hjælper på din sorg, men sender alle de knus jeg overhovedet kan! og hvis du har brug for at snakke så skal du ikke tøve med at sige til!

Anmeld

14. april 2010

LotteN

Det er jeg godt nok rigtig ked af og høre Diana.. har ikke ord for hvor meget jeg føler med dig.

DU får en masse tanker og  herfra ..

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er da fuldstændig i chock... Hvad er det der sker?!... Det ligner bare næsten det samme der skete med lillemunks søster...

Det er jo fuldstændig skrækkeligt... Men du må ikke bebrejde dig selv noget. Du kunne hverken gøre til eller fra. Men jeg syntes det er godt at du reagerede...

STORT KRAM

Anmeld

14. april 2010

Pia.

Sender dig et stort kram... som jeg skrev til dig tidligere, skriv, ring eller sig hvis der er noget andet jeg kan gøre... Det er så frygteligt...

Knus fra Pia

Anmeld

14. april 2010

Misjelle

Diana... skriver:

Hej alle piger 

Jeg ved ikke lige hvorfor jeg skriver her men jeg har bare sådan bruge for at snakket og komme ud med det efter denne grimme oplevelse. 

Det gør så ond i mig og jeg er samtidig så bange og tør ikke lægge mig til at sove og jeg ligge og lytter til Lucas hele tiden. 

Igår var jeg sammen med min dejlige veninde som kun var 21 år hun var så dejlig en person med så meget livsglæde og fantastisk person. Hun tog hjemme fra mig af igår aftes kl 22.30 fordi hun var så træt, så hun tog hjem og sov hun boet næsten lige ved siden af mig. 

Nåå men vi aftalte så at hun skulle komme her hen i morgen tidlig så vi kunne køre sammen. Jeg skrev så til hende i morges at vi kørte kl 8.10 så vi kunne nå og aflevere Lucas også hun skriver så ikke tilbage og jeg prøver flere gange os og ringe. jeg går så hen til hende og banker på men hun åbner ikke og jeg tænker så at enten sover hun meget tungt eller er taget hjem til en anden. 

Da kl så bliver 10 og så 12 bliver jeg mere og mere bekymret og snakker så med leder der hvor jeg er og vi bliver enige om jeg skal køre hjem og tjekke til hende. Vi var ved hende kl 14.30 og hun åbner stadig ikke og jeg ser så at der er rullet for og så jeg ikke i tvivl om at der er sket noget.

Vi ringer så efter politiet og de siger vi skal smadre vinduet ind og det bliver så gjort og hun ligge så død på sin sofa. og ligner en der sover.

De tror hun har sovet den ind eller hjertestop men de kunne ikke sige det endnu. Hun er kun lige nået hjem fra mig af og lagt sig i sin sofa med dynen og så hun død. Det det værste jeg har været uden for jeg er så bange ked af det kaste op bange for at sove jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg har ringet til vores alle sammen skønne rosa/monica og fået snakket med hende det havde jeg bare brug for og hun var så sød og dejlig at ville snakke mig og det hjalp lidt men FUCK (undskyld det må man ikke skrive men det havde jeg lige brug for) jeg synes det er hård og havde aldrig troet jeg skulle opleve det. Og hvor er det bare uretfærdigt at så sød smuk dejlig en pige skal dø.

Undskyld det lange indlæg men jeg kan mærke at det hjælper at snakke om det og når jeg bare sidder og tænker kan jeg næsten ikke trække vejret.

R.I.P min smukke veninde du vil altid havde en stor plads i mit hjerte  Du ville så meget godt med livet men du fik ikke mulighed for det. Jeg vil tænke på dig og aldrig glemme dig.

Sødeste Diana

Hvor er det dog bare forfærdeligt ... jeg kan slet ikke forstå at sådan noget kan ske, så meningsløst og helt uden grund.

Det er rigtig vigtigt at få snakket en masse om det også selv om det er det samme man siger igen og igen... du skal altid være velkommen til at skrive hvis du får brug for nye ører.

Du er i mine tanker

Michelle

Anmeld

14. april 2010

Kløver

åh nej dog ved slet ikke hvad jeg skal sige, men du skal ihvertfald ikke undskylde. hvor er det grimt at opleve den slags og sender mine varmeste tanker og kæmpe kæmpe krammer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.