Anonym skriver:
Hehe...jeg er selv en putte-gøj af natur, så ikke så mærkeligt, hvis hun også er.
Jeg ved, at jeg ikke selv fik den opmærksomhed som barn, som jeg gerne ville have. Jeg skreg hele tiden i 9 måneder (de første) og jeg tror bare ikke, at min mor forstod mig. Eller det er jeg faktisk ret overbevist om, at hun ikke gjorde. Det gør hun nemlig stadigt ikke, he he. Jeg tror, at det er derfor jeg er så usikker. Jeg er bange for, at min datter skal få det på samme måde med mig. Og det ønsker jeg ikke... jeg ønsker at forstå hende. Hun VIL nemlig også gerne ligge selv nogle gange...og kan være utroligt glad og aktiv på dynen i stuen. Og andre gange er hun helt ulykkelig ved at ligge selv.
Har en bæresele allerede, men synes hun er for lille til den. Ved godt, hvad det er for en du snakker om ;-) Ps. nu har hun sovet 1 1/2 time i liften - det er da fint so far... senere i eftermiddag skal vi ud i det gode vejr ;-)
Tak for dine gode råd
Din usikkerhed kender jeg alt for godt til, jeg har ingen mor ej heller jeg kunne støtte mig op ad eller bruge som rolle model, da hun havde mere travlt med at prøve at enten slå mig ihjel eller banke gul og blå og grøn eller fortælle hele verden hvor meget hun hadet mig..
Min far er ej heller særlig nogen god rolle model, da han har haft alt for travlt med at dyrke sit eget ego, frem for at tage sig af mig og min lillesøster..
Så jeg havde min egen sunde fornuft og min vilje styrke til ikke at være mine forældre, og min uelendig stor kærlighed til min søn..Og jo jeg har sgu osse haft mine indre dæmoner som har stået inde i mit hovedet og banket løs og råbet og skreget, men min vilje styrke har drunket dem! jeg har mine veninder at søge råd og vejledningen hos hvis jeg er i tvivl om noget, og det er yderst sjældent at jeg søger til dem, da jeg kun har haft brug for det nogle gange.. Men til gengæld har jeg fået masser af ros og bare ros!!
selvom at man har haft en fucked up barndom så kan ens egen vilje styrke bryde sine forældres mønster!!
Anmeld