Hvordan gjorde I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

Anonym trådstarter

MorpåSjælland skriver:

Jamen jeg kan IKKE sove sammen med mine børn. Jeg får intet søvn og derfor kommer de også ind i deres egen seng så snart de er et par mdr gammel. Og på deres eget værelse så jeg ikke vågner hver gang de grynter. Jeg ved ikke om det er det bedste men for at mor skal have det godt er det sådan det må være.. vi har altid rokket når de skal i barnevogn men de falder selv i søvn i deres seng.. men da de var små var det liften på vores skød og så ind når de snorkede bare i liften

Jaa der er stor forskel på hvad folk gør, men når bare de gør det, som de selv synes er bedst, så er det jo godt. Synes endeligt at have fundet ud af, hvordan jeg vil gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Anonym trådstarter

lion skriver:

Hvor lyder det dejligt at du har fået mere selvtillid og har fået snakket med din mor og veninde.

Jeg ved fra mig selv at jeg gjorde hvad jeg ville og ikk hvad andre synes jeg skulle.

Jeg har den hoildning at et barn ikk skal græde sig i søvn.

Cassandra på 20 mdr sov sammen med far og mor i ca 3-4 mdr og det ville jeg gerne ha. Alle omkring mig sagde at det var en dårlig ide da hun så ikk ville kunne sove selv. Første gang jeg lagde hende i sin tremmeseng for at sove alene, lagde hun sig på siden og sov uden problemer og sov hele natten. Hvis hun har behøv for os kommer hun ind til os og lægger sig.

Julius på 7 uger ligger ved siden af mig i sin lift eller hos mig hvis han vil det.

Nemlig....men jeg tror bare jeg freakede ud, fordi jeg tror jeg selv blev misforstået som barn, og det vil jeg ikke have skal ske for hende...

Jeg synes det bedste råd er at lytte til ens indre stemme... vi er jo alle forskellige. Men pointen er, at man skal lade være med at lade sig for meget påvirke af omgivelserne, som jeg har gjort.

Tak fordi du skrev 

Anmeld

16. april 2010

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Hvor er det dejligt at læse den her tråd!

Min datter er 9 mdr og hun sover ved mig i vores seng hver nat og falder tit i søvn mens hun bliver ammet eller mens hendes far ligger og holder om hende... Hun har ALDRIG fået lov til at græde sig selv i søvn! Om dagen når hun skal sove i barnevognen står jeg og kører hende frem og tilbage til hun sover og det samme gør hendes dp (fantastisk dp)

Alle har så travlt med at fortælle at det er en dårlig vane, at vi bare vænner hende til at hun skal sove hos os osv. Når man hører det så ofte, bliver man helt i tvivl om det er forkert det man gør, så det er dejligt at høre, at andre gør det samme! Jeg ønsker jo bare at have et trygt og tilpas barn Celina sov næsten altid i mine arme eller på min mave da hun var helt spæd...

Så jeg bliver stadig usikker, men jeg følger mit hjerte og ikke andres "gode" råd.

Det gør jeg også nu - følger mit hjerte!!!

Anmeld

16. april 2010

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg tog det afslappet helt fra start. Havde den holdning at barnet skulle ku ligge og lege selv og skulle sove i sin egen seng. Var dog rigtig bange for nogle ville tage hende da jeg lå på sygehuset så der sov hun sammen med mig og hun var med mig over alt, men da vi kom hjem kørte vi hendes rytme. Fx- hun faldt nemt i søvn når hun spiste hos mig, så blev hun lagt i sin lift og tog en go' lang lur. Sådan gik de første par uger. Vi snakkede tæt kontakt og så spiste hun og sov.
Da hun så blev lidt større legede hun i sin kravlegård hvor hun havde legetøj over sig og rundt om sig. Det var som at komme i himlen for hende, og hun kunne bruge meget tid der. Og til tider lagde hun sig også til at sove deri.
Nårh jeg legede med hende lege vi på gulvet hvor hun oftest lå på maven for at træne nakken. Det har hun heller aldrig brokket sig over, men det skal lige siges at min datter har været nem hele vejen igennem.
Når hun blev puttet om aftenen har hun altid sovet til næste morgen, hvor hun så blev ammet i sengen og så sov vi videre.

Men alle børn læser jo deres forældres udtryg og bekymringer og det kan de jo mærke. Så stol på dig selv og vis dit selvsikkerhed;-) Stol på det DU GØR er det RIGTIGE. Det gør alt meget lettere.
Jeg ved ikke hvor gammelt dit barn er. men hvis det er så nyfødt som jeg tror det er er, og du ammer. Så tilbyd barnet brystet til det ikke vil have mere, eller fx falder i søvn. Lad det falde i søvn hos dig. Det sker der ikke noget ved her de første måneder. Det kan sagtens ske dit barn selv fravælger det senere hen. Det gjorde min..

Ja det vil jeg gøre.... !! Stole på mig selv! Det var netop det, som jeg gjorde forkert

Anmeld

16. april 2010

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg tog det afslappet helt fra start. Havde den holdning at barnet skulle ku ligge og lege selv og skulle sove i sin egen seng. Var dog rigtig bange for nogle ville tage hende da jeg lå på sygehuset så der sov hun sammen med mig og hun var med mig over alt, men da vi kom hjem kørte vi hendes rytme. Fx- hun faldt nemt i søvn når hun spiste hos mig, så blev hun lagt i sin lift og tog en go' lang lur. Sådan gik de første par uger. Vi snakkede tæt kontakt og så spiste hun og sov.
Da hun så blev lidt større legede hun i sin kravlegård hvor hun havde legetøj over sig og rundt om sig. Det var som at komme i himlen for hende, og hun kunne bruge meget tid der. Og til tider lagde hun sig også til at sove deri.
Nårh jeg legede med hende lege vi på gulvet hvor hun oftest lå på maven for at træne nakken. Det har hun heller aldrig brokket sig over, men det skal lige siges at min datter har været nem hele vejen igennem.
Når hun blev puttet om aftenen har hun altid sovet til næste morgen, hvor hun så blev ammet i sengen og så sov vi videre.

Men alle børn læser jo deres forældres udtryg og bekymringer og det kan de jo mærke. Så stol på dig selv og vis dit selvsikkerhed;-) Stol på det DU GØR er det RIGTIGE. Det gør alt meget lettere.
Jeg ved ikke hvor gammelt dit barn er. men hvis det er så nyfødt som jeg tror det er er, og du ammer. Så tilbyd barnet brystet til det ikke vil have mere, eller fx falder i søvn. Lad det falde i søvn hos dig. Det sker der ikke noget ved her de første måneder. Det kan sagtens ske dit barn selv fravælger det senere hen. Det gjorde min..

Ja det vil jeg gøre.... !! Stole på mig selv! Det var netop det, som jeg gjorde forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.