Min veninde har brug for hjælp NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

JustAnotherName

Som mor til 2 piger, ligger jeg desværre heller ikke inde med noget drengetøj.

Men jeg håber at de har været mødt af nogle venlige sjæle, som havde noget, som de kunne få.

ELLERS SÅ MÅ DE JO SMUTTE I EN BABY-GENBRUG (mødrehjælpen).
DER ER MASSER AF FINT TØJ TIL BILLIGE PENGE !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Ansemusen

Sikke da en møgsituation at stå i. Mest fordi man, som en anden også skriver, må være splittet mellem glæden ved sit nyfødte barn og sorgen over den pige, som man havde forestillet sig inde i hovedet! Jeg ville selv føle en sorg over hvis jeg pludselig fik en pige og min lille dreng pludselig ikke eksisterede alligevel. Mht. tøj, så skal de også huske, at de faktisk bruger MEGET mindre end man regner med her i starten og at det er sommer og de derfor bruger endnu mindre end et vinterbarn!

Ved ikke om farverne er naturlige eller i hvert fald okay ufarlige, for så er det da en smadder god idé at farve tøjet! Det kan måske i sig selv være en slags process at komme igennem, at lave pigetingene om til drengene - en måde hvorpå det måske bliver nemmere at acceptere, at der pludselig kom en dreng ud. Ikke at jeg tvivler på at de er rigtig glade for ham og elsker ham lige så meget som de ville have elsket en pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.