Min veninde har brug for hjælp NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Becks

Rosa skriver:

Jeg har nogle drengebodyer i overskud fra et fejlkøb. De er brugte, men jeg vil gerne sende dem?

Er det rigtigt? Ej hvor er du skøn Rosa
Hvordan med porto og det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Lotus86

Har ingen børn, så har intet desværre. Men er det ikke hurtigere og lettere hvis de bare lige starter med at bruge det de har i neutrale farver, og så få dig f.eks. til at drøne ud og købe det mest nødvendige.. ??

Anmeld

9. april 2010

Becks

npn skriver:

Har ingen børn, så har intet desværre. Men er det ikke hurtigere og lettere hvis de bare lige starter med at bruge det de har i neutrale farver, og så få dig f.eks. til at drøne ud og købe det mest nødvendige.. ??

Alt er i farver :/
De er studerende så pengene er desværre små

Anmeld

9. april 2010

Moar'en

Jeg kan gå ind og tjekke hvad jeg har, så hvis du er på ca 15-20 min endnu kunne jeg nok finde noget. hvor i landet skal det egentlig hen?

Anmeld

9. april 2010

Cris

Jeg har desværre ikke længer noget i den str. Men ingen panik, det er ikke fordi drengen bliver dumt eller noget lignende, for han bruger lidt lyserød i nogle dage, indtil de finder på noget... Min veninde har gemt alt fra hendes pige og så fik de en dreng. Og så fik han nogle lyserøde bodier og bluser en gang i mellem

(Og forresten, de kan også i den nærmeste maling handler i morgenog købe noget tøj farve og farve alle bodier i brun eller mørke blå eller noget lignende. Det er syndt, at de skal bruge så mange penge. Jeg har fået også mange ting som jeg ikke kunne lide og jeg fik dem bare farvet og de ser meget smarte ud nu!)

Anmeld

9. april 2010

Becks

Moar'en skriver:

Jeg kan gå ind og tjekke hvad jeg har, så hvis du er på ca 15-20 min endnu kunne jeg nok finde noget. hvor i landet skal det egentlig hen?

Ej hvor er I skønne

Det skal sendes til Greve (Kbh) jep jeg er tadig på der..

Anmeld

9. april 2010

Mutti2

Tutter skriver:

Hej alle skønne..

Min veninde, har et vennepar der lige har født en dreng. Men alle scanninger har vist at det er en pige de ventede, så ALT hvad de har købt er til piger.. Alt tøjet de har købt er vasket, så de kan ikke engang få det byttet..

Er der nogle af jer der ligger inde med lidt tøj de evt kan få?
De står og mangler alt, lige fra bodyer, natdragter tøj det hele.. Han er en str. 56+
De betaler self. for portoen..

God weekend til jer alle

Åha, så uheldigt!!

Jeg ville også gerne have sendt noget, men har desværre også kun ALT i lyserødt for det første år

Håber de finder en god løsning

Knus

Anmeld

9. april 2010

3rollinger

Cris skriver:

Jeg har desværre ikke længer noget i den str. Men ingen panik, det er ikke fordi drengen bliver dumt eller noget lignende, for han bruger lidt lyserød i nogle dage, indtil de finder på noget... Min veninde har gemt alt fra hendes pige og så fik de en dreng. Og så fik han nogle lyserøde bodier og bluser en gang i mellem

(Og forresten, de kan også i den nærmeste maling handler i morgenog købe noget tøj farve og farve alle bodier i brun eller mørke blå eller noget lignende. Det er syndt, at de skal bruge så mange penge. Jeg har fået også mange ting som jeg ikke kunne lide og jeg fik dem bare farvet og de ser meget smarte ud nu!)

Det var da en god idé, Cris. Saa kan de stadig bruge meget af toejet ogsaa til drengen

Anmeld

9. april 2010

Moar'en

Ej hvor er I skønne

Det skal sendes til Greve (Kbh) jep jeg er tadig på der..

Jamen jeg har fundet,

I 56

4 natdragter

3 huer

2 bukser med fødder

3 par strømper

1 langærmet bluse

Og så har jeg fundet i 62

et samlet sæt bestående af 1 natdragt, 1 hagesmæk, 1 hue, 1 langærmet body,1 par bukser med fødder og en t-shirt med løver, giraffer og elefanter

5 kort ærmet bodyer

3 natdragter

1 par bukser

og 1 langærmet body.

Alt tøjet er i blå og hvid, med forskellige motiver og noget uden noget på. Var det noget?

Hvad jeg lige kan se på postdanmark kommer det til at koste 75 kr at få sendt. Bliver nok nød til at sende den som pakke.

Anmeld

9. april 2010

Becks

Moar'en skriver:

Jamen jeg har fundet,

I 56

4 natdragter

3 huer

2 bukser med fødder

3 par strømper

1 langærmet bluse

Og så har jeg fundet i 62

et samlet sæt bestående af 1 natdragt, 1 hagesmæk, 1 hue, 1 langærmet body,1 par bukser med fødder og en t-shirt med løver, giraffer og elefanter

5 kort ærmet bodyer

3 natdragter

1 par bukser

og 1 langærmet body.

Alt tøjet er i blå og hvid, med forskellige motiver og noget uden noget på. Var det noget?

Hvad jeg lige kan se på postdanmark kommer det til at koste 50-65 kr ca at få sendt.

Det er så SUPER.. 100000000 tak

Hun er gået i seng nu, menjeg skriver det til hende imorgen..
Du kan evt sende mig en  med dit konto nr. og så sender jeg hendes adresse imorgen..

Endnu engang 1000000.000000 tak.. Det er virkelig stort af dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.