Min veninde har brug for hjælp NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.283 visninger
41 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Becks

Hej alle skønne..

Min veninde, har et vennepar der lige har født en dreng. Men alle scanninger har vist at det er en pige de ventede, så ALT hvad de har købt er til piger.. Alt tøjet de har købt er vasket, så de kan ikke engang få det byttet..

Er der nogle af jer der ligger inde med lidt tøj de evt kan få?
De står og mangler alt, lige fra bodyer, natdragter tøj det hele.. Han er en str. 56+
De betaler self. for portoen..

God weekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Tutter skriver:

Hej alle skønne..

Min veninde, har et vennepar der lige har født en dreng. Men alle scanninger har vist at det er en pige de ventede, så ALT hvad de har købt er til piger.. Alt tøjet de har købt er vasket, så de kan ikke engang få det byttet..

Er der nogle af jer der ligger inde med lidt tøj de evt kan få?
De står og mangler alt, lige fra bodyer, natdragter tøj det hele.. Han er en str. 56+
De betaler self. for portoen..

God weekend til jer alle

Jeg har desværre kun pigetøj, men nej hvor er det sindsygt og surt!!!

Stine 36+2

Anmeld

9. april 2010

Lone Jakobsen

kæft hvor surt ja jeg kan altså ikke lade være med at smile mens jeg siger det...for det er altså bare rigtigt ærgeligt....men det er en af de ting man kun hører om, og jeg kan ikke lade være med at more mig.....for et eller andet sted er det da lidt sjovt..... det er altså en af de dårlige ting ved scanninger

Anmeld

9. april 2010

Becks

nutche skriver:

kæft hvor surt ja jeg kan altså ikke lade være med at smile mens jeg siger det...for det er altså bare rigtigt ærgeligt....men det er en af de ting man kun hører om, og jeg kan ikke lade være med at more mig.....for et eller andet sted er det da lidt sjovt..... det er altså en af de dårlige ting ved scanninger

Ja det er rigtig surt...

De er selvfølgelig glade for ham og elsker ham.. Men må være underligt når man har gået i 20 uger og troet det var en pige

Anmeld

9. april 2010

Becks

Tilmeldt skriver:

Jeg har desværre kun pigetøj, men nej hvor er det sindsygt og surt!!!

Stine 36+2

Ja meget

Anmeld

9. april 2010

LinLin

Ej! Det skete også for min mors kusine - alt var købt i lyserødt og så kom der en lille dreng ud!

- håber I finder noget (jeg skal bruge det jeg har ... )

Anmeld

9. april 2010

Lone Jakobsen

Tutter skriver:

Ja det er rigtig surt...

De er selvfølgelig glade for ham og elsker ham.. Men må være underligt når man har gået i 20 uger og troet det var en pige

ja det må altså være vildt mærkeligt.....et eller andet sted tror jeg man sørger over den datter man troede man fik.....

nå, til sagen.....har desværre ikke noget drengetøj så småt. ville ellers gerne ha hjulpet.

Anmeld

9. april 2010

Becks

Mor til David skriver:

Ej! Det skete også for min mors kusine - alt var købt i lyserødt og så kom der en lille dreng ud!

- håber I finder noget (jeg skal bruge det jeg har ... )

Det er sgu sindssygt det sker for nogle..

Ja håber jeg også.. Må ikke være sjovt og stå og mangle

Anmeld

9. april 2010

Becks

nutche skriver:

ja det må altså være vildt mærkeligt.....et eller andet sted tror jeg man sørger over den datter man troede man fik.....

nå, til sagen.....har desværre ikke noget drengetøj så småt. ville ellers gerne ha hjulpet.

Ja det tror jeg også man gør, et eller andet sted..

Det er helt iorden

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har nogle drengebodyer i overskud fra et fejlkøb. De er brugte, men jeg vil gerne sende dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.