Min veninde har brug for hjælp NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

Trolde_mor

Jeg har desværre ikke noget jeg kan give, ville ellers gerne hjælpe..

Men er lidt nysgerrig, nu hvor vi selv er gravide Har de kun fået 1 scanning - MD? Eller har de også været til kønsscanning osv?

Man vil jo nødig stå i samme situation...

Håber at de får klaret det hele med lidt donation, og ellers noget farve fra matas

til dem, for sådan en oplevelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

nynne-l

jeg har en hel pose med tøj min ikke kan passe mere skal lige se hvor meget af det der er i 56

Anmeld

10. april 2010

dorthemus

Senia skriver:

Jeg har desværre ikke noget jeg kan give, ville ellers gerne hjælpe..

Men er lidt nysgerrig, nu hvor vi selv er gravide Har de kun fået 1 scanning - MD? Eller har de også været til kønsscanning osv?

Man vil jo nødig stå i samme situation...

Håber at de får klaret det hele med lidt donation, og ellers noget farve fra matas

til dem, for sådan en oplevelse..

Jeg har det på samme måde...havde jo fra starten troet baby var en dreng og så til MD viste det sig, at det er en pige...fik en kønsscanning nogle dage efter som bekræftede det og til 3D igen. Så jeg ville da blive meget overrasket  hvis alle tre scanninger tager fejl og så har jeg et problem med alt det jeg har købt og med et meget piget børneværelse...

Woo en situation at havne i...

Anmeld

10. april 2010

qp

Jeg synes da også din veninde skal sætte alt tøjet til salg enten herinde eller trendsales og så bruge pengene på noget nyt?

Men det er et godt initiativ du tager på hendes vegne, hatten af for det

Anmeld

10. april 2010

foto på lærred

Da jeg fik en privatkønscanning spurgte jeg dem hvor sikkre de var på kønnet. De sagde at de garanterede kønnet. Jeg sagde så for sjov, at jeg ville komme anstigende med alle bonner mv fra alt der var købt i pigefarver hvis det viste sig at det var forkert. Hun sagde helt alvorligt, at de ville helt sikkert betale hvis de havde lavet en fejl, da det jo er derfor folk ofte kommer ind (for at købe en masse ting i forvejen) Måske det er værd at se, om din venindes sted laver samme garanti (hvis det altså er en privat scannings klinik) hvis det "bare" er fra en MD scanning og altså kun den ene scanning. Kan man sige, at det så også er en stor chance man tager, med at købe alt derefter.

Har hun/I ikke nogle venninder som har en dreng hvor I evt bare kan låne lidt fra? Jeg vil også sige, at man som regel får en masse tøj i barselsgave. Når de er helt små bruger de jo heller ikke så meget tøj. Jeg kan i hvertfald huske, at min datter næsten levede i sparkedragter de første par måneder fordi det bare er det nemmeste. Så alle de små kjoler mv blev aldrig brugt. Det var simpelthen for besværligt. Hun kunne måske også ønske sig til i dåbsgave, hvis barnet skal døbes.

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

Hej alle skønne..

Min veninde, har et vennepar der lige har født en dreng. Men alle scanninger har vist at det er en pige de ventede, så ALT hvad de har købt er til piger.. Alt tøjet de har købt er vasket, så de kan ikke engang få det byttet..

Er der nogle af jer der ligger inde med lidt tøj de evt kan få?
De står og mangler alt, lige fra bodyer, natdragter tøj det hele.. Han er en str. 56+
De betaler self. for portoen..

God weekend til jer alle

Kan noget af det ikke farves... Det gør jeg tit med mit tøj...??

Jeg ligger det i klorin først... Så bliver det hvidt el. off hvite, så skal det skylles mange gange hvilket jeg gør i vaskemaskinen, og så bruger jeg farve til at putte i vaskemaskinen... Med elastikker laver jeg batik på en del af det... dette kan googles...

Anmeld

11. april 2010

Trolde_mor

dorthemus skriver:

Jeg har det på samme måde...havde jo fra starten troet baby var en dreng og så til MD viste det sig, at det er en pige...fik en kønsscanning nogle dage efter som bekræftede det og til 3D igen. Så jeg ville da blive meget overrasket  hvis alle tre scanninger tager fejl og så har jeg et problem med alt det jeg har købt og med et meget piget børneværelse...

Woo en situation at havne i...

Ja, man bliver da lidt nervøs.

Skal til kønsscanning når jeg er 17+0 nu her, og så MD og så 3D i uge 25...

Anmeld

11. april 2010

nannanadja

jeg har en masse lækkert drengetøj i str 56-62-68 og lidt i 74- alt hvad baby skal bruge og det er i de gode lækre mærker som molo-småfolk-diesel-meetoo osv men vil ikke gi det væk men hvis de er interserret kan de købe det billigt.

Jeg har en stor sæk og i hver str er der ca. 30-40 stk tøj jakker-bluser-bukser osv.

Jeg vil gerne sælge det billigt for 500kr.

jeg bor i kalundborg så jvis det har interesse kan de komme fordi og kigge på det.

du kan sende mig en mail på nannanadja@hotmail.com.. (det må andre også godt)

Anmeld

11. april 2010

Karo

Min veninde fik en pige første gang og en dreng anden gang. Hun afblejede derfor alt pigetøjet (selvfølgelig ikke kjolder) og farvede det blåt og det blev faktisk ganske ok. Så her er måske en ide til hvordan de alligevel kan få brugt noget af deres tøj.

Anmeld

25. april 2010

Kamelia

Tutter skriver:

Hej alle skønne..

Min veninde, har et vennepar der lige har født en dreng. Men alle scanninger har vist at det er en pige de ventede, så ALT hvad de har købt er til piger.. Alt tøjet de har købt er vasket, så de kan ikke engang få det byttet..

Er der nogle af jer der ligger inde med lidt tøj de evt kan få?
De står og mangler alt, lige fra bodyer, natdragter tøj det hele.. Han er en str. 56+
De betaler self. for portoen..

God weekend til jer alle

Jeg vil lige høre om de har modtaget alt tøjet?? Jeg har nemlig intet hørt fra dem! Bliver så bare lidt i tvivl om det overhovedet har nået dem der havde brug for det??

Kamelia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.