Da jeg fik en privatkønscanning spurgte jeg dem hvor sikkre de var på kønnet. De sagde at de garanterede kønnet. Jeg sagde så for sjov, at jeg ville komme anstigende med alle bonner mv fra alt der var købt i pigefarver hvis det viste sig at det var forkert. Hun sagde helt alvorligt, at de ville helt sikkert betale hvis de havde lavet en fejl, da det jo er derfor folk ofte kommer ind (for at købe en masse ting i forvejen) Måske det er værd at se, om din venindes sted laver samme garanti (hvis det altså er en privat scannings klinik) hvis det "bare" er fra en MD scanning og altså kun den ene scanning. Kan man sige, at det så også er en stor chance man tager, med at købe alt derefter.
Har hun/I ikke nogle venninder som har en dreng hvor I evt bare kan låne lidt fra? Jeg vil også sige, at man som regel får en masse tøj i barselsgave. Når de er helt små bruger de jo heller ikke så meget tøj. Jeg kan i hvertfald huske, at min datter næsten levede i sparkedragter de første par måneder fordi det bare er det nemmeste. Så alle de små kjoler mv blev aldrig brugt. Det var simpelthen for besværligt. Hun kunne måske også ønske sig til i dåbsgave, hvis barnet skal døbes.
Anmeld