Min veninde har brug for hjælp NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Moar'en

Tutter skriver:

Det er så SUPER.. 100000000 tak

Hun er gået i seng nu, menjeg skriver det til hende imorgen..
Du kan evt sende mig en  med dit konto nr. og så sender jeg hendes adresse imorgen..

Endnu engang 1000000.000000 tak.. Det er virkelig stort af dig..

Velbekom, er glad for at hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Cris

3rollinger skriver:

Det var da en god idé, Cris. Saa kan de stadig bruge meget af toejet ogsaa til drengen

Jo tak, men jeg fik nogle brugte ting som var gode, men bare i den forkerte farve (også for meget blå kan blive for kedeligt, synes jeg. Jeg er glad for grøn og orange hehe) eller men nogle små pletter på. Og så har jeg bare farvet det og det ser så godt som ny... De kedelige stofbleer som bliver lidt grå har jeg også farvet. Og jeg tror, at jeg skal nok bruge farver mange gange, for økonomien ser ikke så godt ud, ikke så festligt i hver fald, vi skal stramme budgetet ret meget. Så i stedet for at bruge 500kr for en stak bodier, kan jeg bare finde nogle brugte og så købe en pakke farve til 60kr   

Anmeld

10. april 2010

mariamiss6

Tutter skriver:

Hej alle skønne..

Min veninde, har et vennepar der lige har født en dreng. Men alle scanninger har vist at det er en pige de ventede, så ALT hvad de har købt er til piger.. Alt tøjet de har købt er vasket, så de kan ikke engang få det byttet..

Er der nogle af jer der ligger inde med lidt tøj de evt kan få?
De står og mangler alt, lige fra bodyer, natdragter tøj det hele.. Han er en str. 56+
De betaler self. for portoen..

God weekend til jer alle

Hvor vildt, troede den slags var skrøner

Nåh men, man kan købe tekstilfarver, i matas tror jeg... så kan de farve tøjet i maskinen... De må helt sikkert kunne finde et par farver der kan bruges... Så får de kun brugt et par hundrede kroner og en store vaskedag tror jeg.....

Tror du ikke det kunne løse problemet lidt?

er de ikkelidt i vildrede med et navn så hehe

Anmeld

10. april 2010

Low

Tutter skriver:

Hej alle skønne..

Min veninde, har et vennepar der lige har født en dreng. Men alle scanninger har vist at det er en pige de ventede, så ALT hvad de har købt er til piger.. Alt tøjet de har købt er vasket, så de kan ikke engang få det byttet..

De står og mangler alt, lige fra bodyer, natdragter tøj det hele.. Han er en str. 56+

God weekend til jer alle

Nu ved jeg ikke om hvor henne af i bor men på nørrebro tæt på runddelen der ligger der en mødrehjælp forretning der sælger tøj MEGET billigt. Det er tøj som andre har doneret til forretningen. 

Jeg ved ikke om der ligger flere forretninger af den slags

Anmeld

10. april 2010

Kamelia

Tutter skriver:

Hej alle skønne..

God weekend til jer alle

Hvor bor de?

Min søn er fra April 2009 og vi har alt hans tøj liggende. Skal ikke have flere børn og gider ikke sælge. Men det er altså ikke fancy mærketøj, men pænt og kun brugt til een!

Knus

Kamelia

Anmeld

10. april 2010

Soap

Ellers kunne hun jo smide al pige tøjet til salg på TS og bruge pengene ti lat købe drenge tøj for 

Anmeld

10. april 2010

Mig med maven

Tutter skriver:

Hej alle skønne..

God weekend til jer alle

Tillykke med babyen, men sikke noget rod hva!

Jeg har lidt... MEGET lidt, noget vi selv har fået, men valgt fra da vi synes det var lidt for drenget... Noget er bestemt ikke til nu, men hvis hun vil have det er det okai.

Jeg vil gerne se hendes tøj, kan evt købe noget af hende? - Hvis hun ønsker at sælge...

Her er mit:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. april 2010

Lise

Det er 2. gang inden for ganske kort tid jeg hører om et sådan tilfælde  Det må være vildt underligt, for man indstiller sig jo på at få det her pigebarn...

Nå, jeg har egentlig en masse drengetøj i alle størrelser, men jeg har jo også en lille dreng i størrelse 56+ lige nu...

Anmeld

10. april 2010

DKA

Hej

Nu har jeg en pige, så kan desværre ikke hjælpe med tøj..

- Men , jeg fik en hel masse blå stofbleer da min datter blev født, derfor gik jeg op i matas og købte sådan noget pink farve til at smide i vaskemaskinen - og vupti så havde jeg pink stofbleer til min lille pige - tænker at de evt. kunne gøre det med bodyer osv

Knus

Anmeld

10. april 2010

Faith

Tutter skriver:

Hej alle skønne..

God weekend til jer alle

Nøj det er da bare skræksenariet..... Jeg venter tvillingedrenge, og håber da virkelig ikke det viser sig at være piger! Vi har indrettet pusleværelse i grønt og blåt og alt tøjet vi har købt passer altså bedst til drenge.

Jeg har desværre ikke noget tøj der vil kunne passe din venindes dreng. Har indtil videre kun købt str. 44 og 50.

Held og lykke med at finde noget til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.