Vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

LinLin

Første gang tog jeg 11 kg på ialt - havde taget 8 kg på da jeg kom til lægebesøget i uge 25, kunne jeg lige se på min vandrejournal, så 8 kg de første 25 uger og 3 kg de følgende 13!   Fik først en vægt da han var omkring 1½ så aner ikke hvor hurtigt det gik, men vejede da 6 kg mindre end før jeg blev gravid!!

Er 18+1 i dag og har taget 5 kg på... Max 12 kg ialt håber jeg på!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Honningblomst

jeg tog 25kg på to af gangene og 16 kg en af gangene....alle tre gange har jeg dog skulle tabe omkring 30 kg da barnet var 6 mdr. da jeg bestemt ikke taber mig af amning... Men jeg har tabt dem.

Knus..

Anmeld

9. april 2010

MetteMTH

Jeg er 19+2 og har taget 5 kg på  Det er alt det mad, det smager bare sååååååå godt..

Anmeld

10. april 2010

Lunae

Jeg er i uge 21 og har ikke taget noget på endnu! Håber også, at jeg kan holde vægten nede, da jeg i forvejen har rigeligt at tage af ;-)

Anmeld

10. april 2010

FruEllingsen

jeg er 31+2 i dag, og har taget 10 kg på...

Anmeld

10. april 2010

NinaNymannMadsen

til sidst i min graviditet havde jeg taget 20 kg på og har tabt dem alle igen rigtig hurtig...

Anmeld

10. april 2010

Sabsy

Er det nemmere at "tabe" det igen når man ammer, eller er der bare noget folk siger??

Anmeld

10. april 2010

bette

sidste gang tog jeg 30 kg på.. og har smidt de 25kg igen.

denne gang er jeg nu i uge 17 og har taget 2 kg på

Anmeld

10. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er 37+6 i dag og jeg har taget 16,3 kg på.. Lægen sagde fra start at mellem 10 og 15kg ved terminen er normalt for min højde og kropsbygning... Det må være alle de kager jeg spiser...

Anmeld

10. april 2010

Bayze

der mangler et k.. der sq stå 20 kg og ikke g 

Ha ha jeg overvejede seriøst et øjeblijk om du virkelig mente 20 gram Nu hedder du jo Lillespurv, så det var jo ikke til at vide med sikkerhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.