Vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.205 visninger
51 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Sabsy

Hej alle søde medlemmer!

Jeg tænkte lidt på, hvor meget i har taget på i jeres i graviditet og hvor meget i har tabt igen.

Jeg er nu i uge 35 og ligger stadigvæk på lige knap de 10kg og jeg føler mig jo kæmpe, men igen så synes jeg ikke det lyder af meget.

Hvad sagde jeres vægt???

Ha' en rigtig dejlig weekend og en får i da lige med

Sabrina 34+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

tb

Hej

er i uge 30 og har indtil videre taget 13 kg på.. så det er sådan meget fornuftigt tror jeg.. hehe.. men ja, det føles som vildt meget

Anmeld

9. april 2010

Maria.

Jeg er i uge 34 og vægten siger +7 kg..

Anmeld

9. april 2010

NoName

Jeg er kun i 25. uge og vægten siger +12 kg

Anmeld

9. april 2010

SpunkenJo

Startvægt: 68 kg

stoppede med at vje mig i uge 30 ca. og vejde dengang 84 kg !!!!

Nu, et år efter fødsel, vejer jeg 65 kg.

p.s: fødte 32+1.... tænk hvis jeg var gået hele vejen.... GISP, så vejde jeg måske stadig 80 kg, den dag idag!!!

MEn tænk ikke så meget på den der vægt. Tænk mere på hvad du spiser. Spis sundt, varieret, og drop så vidt muligt sukker.
- siger hende der badede i påskeæg..... ÆLSKER bare chokolade!!!

Tillykke med den kommende titel

Anmeld

9. april 2010

wedell

Jeg er i uge 33 og har taget 17 kg på. Puu det er jo vilft, men har de seneste uger fået en del væske i kroppen, men jeg frygter hval status her de sidste uger.

Anmeld

9. april 2010

Sabsy

SpunkenJo skriver:

Startvægt: 68 kg

stoppede med at vje mig i uge 30 ca. og vejde dengang 84 kg !!!!

Nu, et år efter fødsel, vejer jeg 65 kg.

p.s: fødte 32+1.... tænk hvis jeg var gået hele vejen.... GISP, så vejde jeg måske stadig 80 kg, den dag idag!!!

MEn tænk ikke så meget på den der vægt. Tænk mere på hvad du spiser. Spis sundt, varieret, og drop så vidt muligt sukker.
- siger hende der badede i påskeæg..... ÆLSKER bare chokolade!!!

Tillykke med den kommende titel

Jeg tør ikke rigtig bruge vægten

- Har en svigerfar der er så positiv og bliver ved med at sige jeg ihvertfald tager 20 kilo på endnu :s - EN MEGET UBEHAGELIG TANKE!

- Jeg spiser utrolig mange sun lolly is, fyldte op igår og jeg tror at jeg ligger 20 pr. opfyldning og den opfyldning sker skræmmende nok alt for tit

Og mange tak og håber din lille søn har det godt

Anmeld

9. april 2010

trine3112

Jeg er i 20. uge og har taget 6,5 kg på.  Tror måske det er lidt i overkanten, men det hele sidder på maven.

/Trine

Anmeld

9. april 2010

Sabsy

trine3112 skriver:

Jeg er i 20. uge og har taget 6,5 kg på.  Tror måske det er lidt i overkanten, men det hele sidder på maven.

/Trine

Da jeg var i uge 20 havde jeg ingen mave, min mave kom først i uge 25 ca..

- Altså jeg brokker mig ikke, men hold da op jeg gik næsten og pustede mig op, da jeg bare ville vise alle at jeg var gravid..

Anmeld

9. april 2010

trine3112

SabrinaJuulOlsen skriver:

Da jeg var i uge 20 havde jeg ingen mave, min mave kom først i uge 25 ca..

- Altså jeg brokker mig ikke, men hold da op jeg gik næsten og pustede mig op, da jeg bare ville vise alle at jeg var gravid..

Hi hi, jeg har så ingen problemer med at vise, at jeg er gravid. Jeg ligner min mor på det punkt og allerede i uge 8 kunne jeg ikke passe mine bukser. De fleste tror, at jeg er længere fremme end 20. uge.

Det gode er jo at resultatet bliver det samme- en skøn unge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.