Vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

BabyStella!

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej alle søde medlemmer!

Jeg tænkte lidt på, hvor meget i har taget på i jeres i graviditet og hvor meget i har tabt igen.

Jeg er nu i uge 35 og ligger stadigvæk på lige knap de 10kg og jeg føler mig jo kæmpe, men igen så synes jeg ikke det lyder af meget.

Hvad sagde jeres vægt???

Ha' en rigtig dejlig weekend og en får i da lige med

Sabrina 34+5

Du føler dig kæmpe!

Jeg tog 26 kg. på, var oppe på 81 kg., da jeg var tungest. Så kom ikke her! 

Diana & Stella (7 mdr.)

Ps. mangler stadig og smide 14 kg., så er jeg nede på min sædvanlige vægt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Sisley

I skal slet ikke brokke Jer  - jeg tror jeg har taget 30 kg på, men ærligt interesserer det mig ikke så meget  Jeg smider dem bagefter og lige nu vil jeg bare gerne have tøsepigen ud! Har en del væske i kroppen og ifl. min læge en stor mave (ikke en stor baby - hun har bare meget plads). Glæææder mig til at komme i mine gamle jeans igen!

Sara
- som har sidste dag på job inden barsel wehuuu!

Anmeld

9. april 2010

line melias mor

jeg vejede 68 inden jeg blev gravid kom helt op på 92 kg jeg var enorm men tabte hurtigt det meste da jeg ammede det slet ikke til at forstå man har været så stor

Anmeld

9. april 2010

millesofie

Jeg var lidt overvægtig før jeg blev gravid

men med hormon behandling og det hele tog jeg til sidst i alt 15 kg på havde ellers holdt den på de 10 kg men da jeg nåede uge 36 tog det igen fart

men allerede dagen efter jeg havde født havde jeg tabt 7kg og tre dage efter 10kg ialt og så en uge efter jeg havde født var det hele væk + 2 kg ekstra så det endte jo godt

held og lykke og tilykke til jer alle

Anmeld

9. april 2010

Sabsy

Selvom vi har tager 20 kg på er vi stadigvæk nogle smukke piger

Det er min nye konklusion - Tak fordi der er så mange der har skrevet i denne tråd..

Anmeld

9. april 2010

smokin

Jeg er i uge 32 og har taget 8 kg på - hvilket for mig er skøøønt

Anmeld

9. april 2010

Loa

Jeg er i uge 27 og har taget ca. 4 kilo på, men syntes det ser ud af meget mere......

Anmeld

9. april 2010

LouiseNielsen

Jeg har termin imorgen og har taget 7 kg på i det hele....

Anmeld

9. april 2010

Sabsy

LouiseLarsen skriver:

Jeg har termin imorgen og har taget 7 kg på i det hele....

Hej Louise!

Iiih hvor spænende og super flot at du har kunne holde dig på de 7 kilo.. Jeg kan snart ikke vente mere til min lille søn kommer..

Held og lykke!

Anmeld

9. april 2010

LouiseNielsen

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej Louise!

Iiih hvor spænende og super flot at du har kunne holde dig på de 7 kilo.. Jeg kan snart ikke vente mere til min lille søn kommer..

Held og lykke!

Hejsa

Ja det er dejligt at vide jeg ikke har så meget der skal smides bagefter.... Skal jo i en brudekjole (som er købt) d 3 juli....

Jeg har også meget svært ved at vente, og gør det faktisk ik beder at vide at om 2 timer kan jeg i princippet ligge med veer... Iiiii altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.