Vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Sabsy

trine3112 skriver:

Hi hi, jeg har så ingen problemer med at vise, at jeg er gravid. Jeg ligner min mor på det punkt og allerede i uge 8 kunne jeg ikke passe mine bukser. De fleste tror, at jeg er længere fremme end 20. uge.

Det gode er jo at resultatet bliver det samme- en skøn unge

Jeg købte mine første par graviditetsbukser i uge 27.. Ellers kunne jeg være i en str. 36 (Levi's bukser) nu er det så str. 36 i stræk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

zille_87

Min slut vægt blev til +5 kg, det var ikke specielt meget men havde vist tabt mig under graviditeten og nu her 1 år efter fødslen siger vægten - 15 kg så har tabt mig 10 kg ud over de 5 kg jeg tog på..

Anmeld

9. april 2010

mortilfreja

Jeg tog 12 kg på i min graviditet og tabte dem lynhurtigt efter...

Men skidt med vægten.. Tænk på hvilket vidunder der kommer ud af det

Anmeld

9. april 2010

quity

Under 1 graviditet tog jeg 6 kg på og da jeg en uge efter fødslen kom hjem havde jeg tabt 12.

her under anden graviditet tog jeg 4 kg på og tabte 6 efter fødslen, men har desværre taget dem på igen, så nu skal jeg igang med den sunde livsstil igen.

Anmeld

9. april 2010

CamillaT89

noname skriver:

Jeg er kun i 25. uge og vægten siger +12 kg

Åh, samme problem her. Jeg vejede mig i sidste uge(uge 24), og jeg er kommet op på de +12,5

Men okay - Vi skal nok få dem smidt igen

Anmeld

9. april 2010

MyBaby

Jeg er nu i uge 42, så jeg kører på sidste vers! Jeg har taget omkring 17-18 kg på i det hele. Jeg fik mave meget tidligt, allerede i uge 7 kunne jeg ikke længere lukke mine bukser længere! Jeg tog ikke noget på de første tre måneder og så i andet trimester tog jeg en del på og igen stod vægten lidt mere stille i tredje trimester. Jeg har været oppe på 20 kg, men har tabt en smule igen de sidste par uger!

Jeg er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå med vægttabet og håber meget, al den væske, som jeg har i kroppen, står for meget af det!

Men puha - hvor føler man sig bare som en vinterbleg flodhest med strækmærker!  

Anmeld

9. april 2010

Sjl-msl-Mkl

God formiddag.

Jeg tog ca. 13 kg på da jeg var gravid, havde tabt det hele igen efter 2-3 dage. Jeg fødste i 35+2.

Anmeld

9. april 2010

Koen.

jeg er i uge 38 + 6 og jeg har taget 20 g

Anmeld

9. april 2010

Koen.

lillespurv19 skriver:

jeg er i uge 38 + 6 og jeg har taget 20 g

der mangler et k.. der sq stå 20 kg og ikke g

Anmeld

9. april 2010

misslea

heheh... jeg følger lige med her... synes det er lidt hyggeligt at høre, hvordan det har udviklet sig for jer andre

Jeg er selv "kun" 14+4 uger henne og har taget lige knap 2 kg på... så venter spændt på hvordan min krop vil reagere!!

Jeg har som udgangspunkt ikke noget imod at tage en del på, men håber da, at det kan begrænses  For mig er det vigtigste, at jeg kan smide det igen.... )

pøj pøj til jer alle

kærlig hilsen Lea 14+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.