Vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Nanna1985

Under min første graviditet tog jeg lidt over 25 kilo på og tabte 16 kilo på 3 uger.. Tog så på igen, da jeg ikke havde noget overskud og havde os en slem fødseldeprission Først da Fia var 18-19 mdr, vejede jeg 63 kil, så smed 30 kilo på lidt over 1 år

Anden graviditet tog jeg os 25 kilo på Det kunne man ikke se på min krop, som første gang.. Det er nu 7 mdr siden, jeg fødte og mangler de sidste 7 kilo, som jeg VIRKELIG KÆMPER MED..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

NoName

ct skriver:

Åh, samme problem her. Jeg vejede mig i sidste uge(uge 24), og jeg er kommet op på de +12,5

Men okay - Vi skal nok få dem smidt igen

Åhh gud ja, det håber jeg...

vi må starte en klub efter fødslen...

Anmeld

9. april 2010

Gaia

Jeg er 40+3 henne nu og har vel taget omkring 20-22 kg på. tror dog at en del af kg er væske, da jeg døjer med det i ben, fødder og hænder. Håber at jeg ret hurtigt efter fødslen vil begynde at tabe mig så jeg kan komme tilbage på min start vægt som er 65 kg.

Anmeld

9. april 2010

Mette-Marie

Jeg er 31+5 i dag, har taget 5,5 kg på (startvægt 58/177) og den lille er blevet vurderet til 2300 gr.

Sidst jeg var gravid tog jeg 15,5 kg på og havde tabt 21 kg efter 6 dage. Men jeg havde også meget væske i kroppen sidste gang.

Jeg tabte ikke et gram i forbindelse med amning

Mette 31+5

Anmeld

9. april 2010

Tulle28

Jeg endte på 12 kg og her 11 dage efter fødslen har jeg smidt de 8...

Anmeld

9. april 2010

dorthemus

Jeg er 33 + 5 idag og har taget 10-11 kg på...er fint tilfreds med det

Anmeld

9. april 2010

Ansemusen

Jeg har desværre taget meget hurtigt på de sidste uger, 3 kilo på 4 uger  Så er oppe på 14 kilo nu efter en ellers meget fornuftig vægtøgning indtil da. Men har også fået sindssygt meget væske i kroppen, har kæmpe pølsefingre som gør rigtig ondt konstant. Så håber virkelig at der ryger mere end 8-10 kilo efter fødslen!

Anmeld

9. april 2010

lucas<3

heej..

min start vægt var 59,1 og vejer 64,3 nu.  er i 25+2.

kram.

Anmeld

9. april 2010

Vial

Der er heldigvis lidt retfærdighed til: For de fleste gælder det, at nu tykkere man er før graviditet, nu mindre tager man på! Nu var jeg ikke kæmpe fed inden, men havde da kvindelige former... Går ind i 20. uge i morgen med tvillinger og har taget 200 gram på. Min mave er ret lille, men babyerne er heldigvis store nok og har gode vilkår derinde. Jeg skal nok tage på i vægt, men er glad for at det lader vente på sig, når jeg nu ved at de små ikke lider under det.

Anmeld

9. april 2010

Mira0911

Jeg tog 18 kg på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.