Kan kun sige du vil fortyde det 100000 gange når du ser dit lille vidunder og ved at du måske har givet barnet astama resten af livet, allergi eksmen med kløe, bronkitis og alle mulige andre ting.
Nå du ser det lille pus så vil du hade dig selv i al evighed for at have gjort det til en mulighed at dit barn kan få kroniske sygdomem resten af sig liv, fordi en smøg i ny og næ var vigtigere end dit barns helbdred. Og hver gang dit barn får konstateret noget, kan du så sidde og spørge dig selv om det er DIN skyld.
Og tro mig, jeg ved det, for jeg røg 1/1-1 om UGEN,kunne bare ikke droppe den. Men da jeg så så mit første barn, så røg min verden i grus fordi jeg muligvis havde skadet det bare fordi jeg ikke kunne tage mig sammen til at droppe det lort.
Har været røgfri i flere år nu og har 2 børn og nu er min samvittighed god, for mine børn lugter ikke af røg og ders tøj er rent og fint og dufter rent og fint. Mit hjem er røgfrit og jeg synes det er det bedste jeg overhovedet kunne gøre for mine unger.
Anmeld