mullesmith2 skriver:
Jeg er selv holdt op med at ryge da jeg fandt ud af jeg var gravid, men jeg har da lyst hverdag, jeg gør det bare ikke. Så laver jeg noget andet eller skyder tanken væk. Men jeg har da en hel pakke som jeg har i nødsituationer og den pakke skal holde resten af graviditeten og jeg er kun 5+3 idag. Jeg vil selv sige at jeg også efter fødslen vil ryge så minimalt at det ikke vil gøre nogen skade
Men elsker da en enkelt smøg om aftenen med en kop kaffe på terrassen hehe men det mener jeg bestemt ik selv kan være så slemt, jeg nyder det nok engang hver 14.dag på terassen og det har jeg også tænkt mig at gøre så længe jeg kan holde det som nydelse og ikke som en dum last. Men før jeg blev gravid der røg jeg nok 5 om dagen så det er da skåret meget ned til 1 hver 14. dag. 
Det var sørme flot.. Ja gid jeg kunne gøre som dig, bare ryge en enkelt en gang imellem, og ikke hverdag, men lige når det kunne være hyggeligt.. 
Jeg har været storryger i 6 år, og inden jeg blev gravid røg jeg nok 25-30 om dagen. men det var egentlig ikke svært at skære ned til de her 10-15 stk om dagen, men derfra og så til 0, er jeg virkelig på herrens mark med..
Men jeg kæmper, og har gjort det hele min graviditet.. Jeg håber, at jeg "når mit mål" inden jeg føder!
Anmeld