Der findes også det der hedder Bioresonansterapi. Det koster ca. 1000 kroner for en behandling, men det er alle pengene værd.
Jeg kender folk der er gået fra 40 cigaretter til 0 ved sådan en enkelt behandling, og det selvom de ikke var motiverede for at holde med at ryge. OG de har holdt det også 2 år efter.
Ellers vil jeg da gerne komme med endnu en motivationsfaktor, ved at fortælle min egen historie.
Jeg røg da jeg var gravid med min søn for 8 år siden. Han har i dag fået konstateret Tourette syndrom og sociale kognitive adfærdsproblemer. Jeg vil for ALTID have dårlig samvittighed over, at det KAN være rygningen der gjort, at han har de problemer han har i dag, som gør, at han ikke fungerer særlig godt socialt, og må gå i specialklasse, er bagud modenhedsmæssigt, og handler MEGET impulsivt.
Det er den værste følelse i hele verden, at vide, at man kan være skyld i at ens barn er sygt, fordi man var "egoistisk", da man var gravid. Jeg endte i dyb krise og måtte have psykologhjælp til at lære at tackle skyldfølelsen.
Jeg er nu igen gravid. Jeg stoppede med at ryge den dag vi blev enige om at prøve at blive gravid, og har det fantastisk med den følelse. Nu ved jeg i hvert fald, at hvis dette barn også bliver syg, så er det i hvert fald ikke noget jeg har gjort.
Jeg håber virkelig for dig, at du finder motivationen, både for dig selv og dit barns skyld. Held og lykke med det.
Knus fra Mette, 9+1
Anmeld