smørrer I jeres mave for at undgå strækmærker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Ansemusen

jeg har nemllig også altid hørt, at strækmærker skulle være arvelige!! Men da min mor har RIGTIG mange strækmærker, og at min søster efter 2 graviditeter absolut ingen har, så tænker jeg, at dette må være lige så meget en skrøne, som så meget andet 

Ved heller ikke, om jeg er helt overbevist om, at olie nødvendigvis virker, men det er vel forsøget værd!! Plus jeg også har hørt, at det skulle hjælpe lidt på kløen, når huden begynder at strække sig for alvor

Og indtil tak for alle jeres svar...

Kom endelig med flere erfaringer.. jeg suger gerne til mig... :-)

Fordi noget er meget arveligt er det jo ikke ensbetydende med at ALLE altid arver det! Men det er bestmet ikke en skrøne! Noget du kan læse om i diverse graviditetsbøger osv. Det er hormonelt betinget desværre. Men man kan være heldig at slippe! Ligesom ADHD er meget arveligt betyder det ikke at ens børn nødvendigvsi også bliver det hvis man selv er det. Der er altid undtagelser

Håber skrækmærkerne går dig forbi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

tb

jeg har os fået at vide at det ikke hjælper mod strækmærker, men det kan hjælpe mod den kløen der kommer når huden begynder at give sig  jeg smører hver dag med en Derma creme, både mave og bryster..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.