smørrer I jeres mave for at undgå strækmærker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

oo

er der nogen der ved om der findes nogle mavecremer der er parabene fri og astma og allergitestet??

jeg synes nu også at det at smørre maven ind er en god måde for Far at være lidt sammen med en mave der jo sidder hos mor dagen lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Corn

Det skulle ikke virke at smørre maven ind, da creme, olie ol. ikke kan trænge så dybt ind..

Her venter jeg nummer tre og har endnu ikke fået strækmærker på maven, og har ikke smurt min mave med noget...

Anmeld

8. april 2010

Kala

misslea skriver:

Er der mon nogle af jer, som har erfaringer og gode råd til at hjælpe huden lidt på vej, når den skal udvide og strække sig i takt med maven vokser???

Har har både hørt for og imod, i forhold til, om det hjælper at smørre sin mave ind!!! Men jeg tænker, at det vel ikke kan skade at gøre et forsøg, og hjælper det, så er det jo bare herligt 

Så kom endelig med jeres erfaringer... jeg vil meget gerne lytte!!!

Mange hilsner fra Lea 14+3

Hejsa

Jeg smurte min mave med mandel-olie hver dag de sidste 4 måneder af min graviditet og jeg har rigtig mange stræk-mærker. Jeg tror desværre ikke man kan gøre noget for ikke at få dem. Jeg tror bare der er nogen der er heldige ikke at få det og så andre (incl. mig selv) der har mange af dem. De irriterede mig rigtig meget i starten men nu har jeg lært at leve med dem. Jeg siger til mig selv at det er et evigt minde min dreng har givet mig ;-)

Anmeld

8. april 2010

Kala

Baagøe skriver:

Ej, come on tøser. Alle ved da, at det er total ammestuesnak, at man ikke får nogen strækmærker, hvis man smører sin mave

Enten får man dem, eller også får man dem ikke...

K.h. Linda

Lige præcis!!

Anmeld

8. april 2010

LilleMor10

misslea skriver:

Er der mon nogle af jer, som har erfaringer og gode råd til at hjælpe huden lidt på vej, når den skal udvide og strække sig i takt med maven vokser???

Har har både hørt for og imod, i forhold til, om det hjælper at smørre sin mave ind!!! Men jeg tænker, at det vel ikke kan skade at gøre et forsøg, og hjælper det, så er det jo bare herligt 

Jeg har gjort alt jeg kunne læse mig til, og troede det hjalp, lige indtil i mandags  vågnede op med 5 små strækmærker på hofterne 

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

misslea skriver:

Jeg ved ikke hvad der virker, men jeg smører min mave ind i enten babyolie eller en fed crem når jeg husker det (så ikke særlig tit.) Men jeg har hørt, at strækmærker er arveligt, og jeg er derfor ikke så bekymret. Min mor tog 25 kg. på uden et strækmærke. Jeg er ved at være i uge 31, og har taget 15 kg på uden nogle strækmærker... Den samme historie gælder min veninde der har født, hvor hendes mor heller ingen strækmærker har. Kender også en der brugte en masse crem, og stadig fik lidt strækmærker...

Anmeld

8. april 2010

Vial

Jeg hopper på et ben og synger en lille sang morgen og aften. Det skulle eftersigende være lige så effektivt som mandelolie. Derudover smører jeg bodybutter fra bodyshop - én uden parabener - på maven. Mest fordi den klør og gerne på være dejlig blød :-)

Anmeld

8. april 2010

charlottesmor

jeg bruger matas mavecreme.. mest for hyggens skyld. venter nr. 3 og har ikke et strækmærke. min mor derimod har så mange så man tror det er løgn.så arveligheden er jeg et bevis for ikke altid virker .. well har haft elevator vægt i mange år. og heldigvis var jeg slank inden graviditeterne hver især så maveskindet havde masser af mulighed for at strække sig uden at få mærker...

kh. charlottesmor

Anmeld

8. april 2010

Mille83

Weleda svangeskabsolie, den bruger jeg, og når alt strammer i maven så er den dejlig.

Har ingen strækmærker endnu, men de kan nå at komme endnu.

Camilla uge 33

Anmeld

8. april 2010

mor-til-vanessa

FrkLarsen skriver:

Her smørre manden mig ind inden sengetid om aftenen.  

Vi må bare håbe og krydse på at strækmærkerne bliver borte  

Kamilla 22+5

jeg smurte med masser af kokusolie og jeg har ingen strækmærker, men om det var olie eller generne ved jeg ikke. men synes også olie var go når det kløede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.