misslea skriver:
Er der mon nogle af jer, som har erfaringer og gode råd til at hjælpe huden lidt på vej, når den skal udvide og strække sig i takt med maven vokser???
Har har både hørt for og imod, i forhold til, om det hjælper at smørre sin mave ind!!! Men jeg tænker, at det vel ikke kan skade at gøre et forsøg, og hjælper det, så er det jo bare herligt 
Så kom endelig med jeres erfaringer... jeg vil meget gerne lytte!!!
Mange hilsner fra Lea 14+3
Du skal bare huske at drikke en masse vand, og smøre din mave ind i en god bodylotion om morgen også olie 2 gange om dagen, men direkte at undgå stærkmærker er komplet umuligt, da man har fundet ud af ca. 90% af verdens mødre har fået strækmærker, og hvis din egen mor har haft stærkmærker får du det osse, men du kan via olier og væske gøre din hud mere elastisk så den trækker sig pæner sammen når du har født, og dine stærkmærker bliver hurtigere usynlige..
( ellers osse kan du altså få laser behandling men den metoder bruger man yderst sjældent her hjemme i danmark)
Jeg fik stærkmærker 3 uger før at jeg skulle føde min søn for 6 år siden, selvom at min egen mor ingen har, så var min mave så stor at det var helt naturligt at min mave gav efter, men jeg har nu næsten usynlige både på hofterne og på maven, og smøre igen med en bodylotion om morgen efter at jeg har været i bad også olie om aften, osse før at jeg går i seng..
Men husk lige dine ben osse, bed evt. din mand om at smøre dem ind og massagere dem, og husk at lave dine ben øvelser osse, og undgå helst gerne for meget salt..