smørrer I jeres mave for at undgå strækmærker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.497 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. april 2010

misslea

Er der mon nogle af jer, som har erfaringer og gode råd til at hjælpe huden lidt på vej, når den skal udvide og strække sig i takt med maven vokser???

Har har både hørt for og imod, i forhold til, om det hjælper at smørre sin mave ind!!! Men jeg tænker, at det vel ikke kan skade at gøre et forsøg, og hjælper det, så er det jo bare herligt 

Så kom endelig med jeres erfaringer... jeg vil meget gerne lytte!!!

Mange hilsner fra Lea 14+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

FrkLarsen

Her smørre manden mig ind inden sengetid om aftenen.  

Vi må bare håbe og krydse på at strækmærkerne bliver borte  

Kamilla 22+5

Anmeld

8. april 2010

trine3112

Jeg bruger alm. fugtighedscreme - men det har jeg gjort altid og derfor bliver jeg ved med det. Håber så at det kan hjælpe. Ellers har jeg hørt at mandelolie skulle være godt!??!?!?

/Trine

Anmeld

8. april 2010

Mette.

misslea skriver:

Er der mon nogle af jer, som har erfaringer og gode råd til at hjælpe huden lidt på vej, når den skal udvide og strække sig i takt med maven vokser???

Har har både hørt for og imod, i forhold til, om det hjælper at smørre sin mave ind!!! Men jeg tænker, at det vel ikke kan skade at gøre et forsøg, og hjælper det, så er det jo bare herligt 

Jeg bruger en olie fra Clarins Den er lavet specielt til formålet og er super lækker.. Desuden er den lavet på naturlige planteekstrakter, så det skulle være bedre end at bruge creme, men om det er sandt tør jeg ikke love..

Jeg har fået nogle bitte små strækmærker, nu hvor jeg er i uge 39, men ellers har jeg slet ikke haft noget, så jeg kan klart anbefale det Om det så er olien der har forebygget det kan man jo kun gætte på..

Anmeld

8. april 2010

Delilah

Jeg har hørt rigtig mange steder at det ikke virker og om hvorvidt du får strækmærker er arveligt.. Men jeg har alligevel købt noget der hedder svangerskabs plejeolie til at smøre mig ind i. Man har jo lov at håbe på det virker 

Anmeld

8. april 2010

Halbschön

misslea skriver:

Jeg smurte min mave, men er fuld af strækmærker... JEg gjorde det mere for velbehags skyld.. Strækmærker kan ikke forhindres med dyre cremer, strækmærker er arveligt og hormonelt betinget...

Anmeld

8. april 2010

misslea

heheh.. ja lige præcis...!! Det siger min mand, han også meget gerne vil

Hvad smørrer du den med???

Anmeld

8. april 2010

Faith

misslea skriver:

Jeg bruger mandelolie fra Matas... Det gør maven helt blød og lækker og skulle være godt mod strækmærker.

Anmeld

8. april 2010

AWO

Jeg smører min mave hver dag. Jeg tror ikke, jeg undgår at få strækmærker af den grund, men jeg gør det, fordi min mave føles så pokkers stram til tider, og så hjælper det, at den bliver smurt og masseret dagligt..

Anmeld

8. april 2010

misslea

jeg har nemllig også altid hørt, at strækmærker skulle være arvelige!! Men da min mor har RIGTIG mange strækmærker, og at min søster efter 2 graviditeter absolut ingen har, så tænker jeg, at dette må være lige så meget en skrøne, som så meget andet 

Ved heller ikke, om jeg er helt overbevist om, at olie nødvendigvis virker, men det er vel forsøget værd!! Plus jeg også har hørt, at det skulle hjælpe lidt på kløen, når huden begynder at strække sig for alvor

Og indtil tak for alle jeres svar...

Kom endelig med flere erfaringer.. jeg suger gerne til mig... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.