Har virkelig brug for hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er trådstarter )

Ja, det har bare været så rart!

Jeg kontaktede min bank og havde fået ny rådgiver. Hun var villig til og hjælpe mig, og kunne slet ikke forstå den tidligere ikke ville hjælpe. For jeg kunne jo ikke undgå overtræk på min konto når jeg havde knap 1000,- til mig selv og det var når jeg ikke havde betalt alle af. Skulle jeg betale alle af, havde jeg minus på kontoen (

Men jeg formåede og betale 98.000 af på de forskellige lån, fra dette her indlæg er blevet skrevet, til 1/11-10 og derfor skulle jeg "kun" låne 102.000,- Banken satte dem ind på min konto og jeg gik hjem og ringede til de forskellige kreditorer, fik konto nr. til dem og det fulde beløb jeg skyldte. Derefter satte jeg pengene ind til dem. Så fed en fornemmelse! )

Den med RKI forstod jeg heller ikke ( Jeg har aldrig stået i RKI og ønsker det heller ikke. Tænk ikke at kunne købe sig en tlf, uden abb. Drømmehuset eller andet, man må da være så låst i sit liv ønsker jeg ikke ) Så er glad for jeg ikke brugte den løsning.

Hvor er det super fedt for dig!!

(Kender godt den fede fornemmelse når man ser lyset for enden af gælds-tunnelen )

Mht. RKI er det nemlig ikke altid "kun" de 5 år man er bandlyst.. Kender desværre eks. på folk som for 10 år siden stod i RKI og stadig idag ikke kan optage lån i banken og få en nædvendighed som rep. bilen (de bor på landet), så RKI er i min verden kun hvis alt andet går galt, og ens kreditore selv sender det afsted når de ikke længere vil vente... (Men de er jo trods alt mennesker så mange lader en få henstand hvis man viser en velvilje og kontakter dem først..)

Men hvor er det godt du har fået styr på det hele nu, selvom det sikkert har kostet mange søvnløse nætter og en masse gruplen

Stort tillykke endnu engang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er det super fedt for dig!!

(Kender godt den fede fornemmelse når man ser lyset for enden af gælds-tunnelen )

Mht. RKI er det nemlig ikke altid "kun" de 5 år man er bandlyst.. Kender desværre eks. på folk som for 10 år siden stod i RKI og stadig idag ikke kan optage lån i banken og få en nædvendighed som rep. bilen (de bor på landet), så RKI er i min verden kun hvis alt andet går galt, og ens kreditore selv sender det afsted når de ikke længere vil vente... (Men de er jo trods alt mennesker så mange lader en få henstand hvis man viser en velvilje og kontakter dem først..)

Men hvor er det godt du har fået styr på det hele nu, selvom det sikkert har kostet mange søvnløse nætter og en masse gruplen

Stort tillykke endnu engang

Tak, det har været så frustrerende og vil aldrig derind igen

Tror folk i panik og afmagtelse bare lader stå til, og derfor ryger i RKI fordi de ingen anden udvej så. Der var jeg også men inden jeg bare lod stå til, kontaktede jeg de forskellige kreditorer og bad om henstand, var hudløs ærlig og det har hjulpet mig tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.