Hej
Jeg står i samme båd som dig - skylder 200.000kr væk i en alder af 23år 
65000 til banken, 110000 i su lån og 25000 til div. lån (acceptcard osv)
Jeg har også prøvet at skylde penge til fammilie hvilket ikke er spor sjovt. mit råd til dig er at du skal begynde at betale lidt af til din mor, så du ved at du er igang med at betale af til hende.
Jeg er selv nået til det punkt i min gæld nu, at nu skal det bare betales af, jeg betaler så meget af som jeg overhovedet har mulighed for pr månede. Og hvis jeg har ekstra penge betaler jeg også dem ind. Desuden arbejder jeg også ved siden at min fuldtidsstiling, for at kunne betale flere penge af.. Jeg er nået til det punkt hvor jeg betaler mine regninger med glæde, det er en dejlig følelse at jeg ved at hver gang jeg betaler en regning bliver min gæld mindre og mindre
det er træls at tjene penge som man allerede har brugt for flere år siden, men forhåbentligt lærer vi noget af det. Og sikke mange penge man kan spare sammen når man har betalt hele sin gæld af 
Jeg er selv kommet i RKI og må sige at det er jeg faktisk ret tilfreds med. Nu kan jeg ikke lige ringe til min venlige bankrådgiver og bede om 1000kr forskud for næste måneds løn. Og jeg kan heller ikke tage et hurtigt quick lån, det er med ro i sjælen at jeg ved min gæld ikke stiger, men kun bliver mindre.
Held og lykke med at betale din gæld af.
Mange hilsner
Anmeld