Anonym skriver:
Lyder godt du har fået styr på din økonomi..
Men hvilken vej gik du så?? Var det banken som hjalp alligevel eller?? Men
til du har kommet videre!
Må indrømme jeg blev noget forarget over folk frivilligt bruger RKI som en løsning.. At man har så lidt rygrad at man ikke engang som 23+ kan stoppe sig selv i "nødlån" hvor renten ÅOP typisk er mega høj... Støder sikkert nogle nu, men helt ærligt... Er der overhovedet nogen som tænker over hvad det kan gøre for ens fremtid at man i 5 år har været i RKI? Nogle banker NÆGTER og låne når folk 1 gang har været i RKI, og vupti kan man ikke realisere sin drøm hvis man en dag finder sit drømmehus, bare fordi man ikke kunne sige nej til et nødlån???!?
Jeg har da også selv gæld, ingen tvivl der, men ALDRIG ville jeg råde andre til og frivilligt ryge i RKI, så hellere fraflytte bolig og i en periode bo hjemme eller hos venner osv..
Men det er jo kun min mening....
Jeg er trådstarter :o)
Ja, det har bare været så rart!
Jeg kontaktede min bank og havde fået ny rådgiver. Hun var villig til og hjælpe mig, og kunne slet ikke forstå den tidligere ikke ville hjælpe. For jeg kunne jo ikke undgå overtræk på min konto når jeg havde knap 1000,- til mig selv og det var når jeg ikke havde betalt alle af. Skulle jeg betale alle af, havde jeg minus på kontoen :o(
Men jeg formåede og betale 98.000 af på de forskellige lån, fra dette her indlæg er blevet skrevet, til 1/11-10 og derfor skulle jeg "kun" låne 102.000,- Banken satte dem ind på min konto og jeg gik hjem og ringede til de forskellige kreditorer, fik konto nr. til dem og det fulde beløb jeg skyldte. Derefter satte jeg pengene ind til dem. Så fed en fornemmelse! :o)
Den med RKI forstod jeg heller ikke :o( Jeg har aldrig stået i RKI og ønsker det heller ikke. Tænk ikke at kunne købe sig en tlf, uden abb. Drømmehuset eller andet, man må da være så låst i sit liv ønsker jeg ikke :o) Så er glad for jeg ikke brugte den løsning.
Anmeld