Valg af hund - fif's, erfaringer osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Dictes mor

tinpou skriver:

Hej Camilla

Undskyld jeg lige blander mig i en tråd der intet har med dette at gøre. det er bare fordi jeg er i tvivl om om mine personlige breve altid når frem herinde - har bla forsøgt at kontakte en moderator flere gange uden at få nogen respons. Så nu vil jeg lige høre dig - jeg sendte dig jo et lille brev i går - vil du ikke lige give mig besked om du har fået det?

kh Tina

Det tror jeg er iorden Jeg fik din gæstebogsbesked, men har ikke modtaget nogen mail

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Miss BananaHammock

Majastina skriver:

Så ville jeg klart vælge en Jack Russel. Det er en lille vaks hund, som også vil være god at træne Det synes jeg, hvis du gerne vil lave mere træning en hvalpetræning, så er det en fin hund til det, det er bare min holdning.

Og man kan sagtens få tid til både baby og hund, jeg har selv en border collie, og jeg kan se, at du er vokset op med sådan en, så du ved, hvor meget energi de har og hvor meget de kræver, og vi klarer det fint herhjemme

Er en JRT som en border? Altså i energi niveau? Var nemlig vild med vores border, og hun var bare super super klog!!

Anmeld

5. april 2010

Ranarupta

Tilmeldt skriver:

Jeg kunne ik ha sagt det bedre!

Hun er lige blevet 5år her den 19 Marts! 5 år lyder ellers ik til at være noget alder, men man kan faktisk godt mærke på hende at hun er ved at være halvgammel.. Hun er sq blevet sq doven på det sidste...hehe...

Løber jeres også helt skævt med kroppen??

Efter at vi har fået vores hvalp, virker vores "gamle" hund ekstremt gammel. Men det er nok bare fordi den unge er så energisk

Hanhunden løber skævt - det er ret skægt

Anmeld

5. april 2010

Bayze

Majastina skriver:

Det tror jeg er iorden Jeg fik din gæstebogsbesked, men har ikke modtaget nogen mail

Nå der var svar fra dig her også og du har altså ingen mail fået. jamen det forklarer da en del mysterier, så må det være Henrik jeg skal have fat i:-) Tusind tak:-)

Anmeld

6. april 2010

Dictes mor

Miss BananaHammock skriver:

Er en JRT som en border? Altså i energi niveau? Var nemlig vild med vores border, og hun var bare super super klog!!

Nogen af dem kan være ligeså energiske, det kommer jo også an på, hvordan man selv er Jeg har gjort meget for at fp en "rolig" border, og det er gået meget godt, selvom der stadig er meget gang i den?

Anmeld

6. april 2010

Miss BananaHammock

Majastina skriver:

Nogen af dem kan være ligeså energiske, det kommer jo også an på, hvordan man selv er Jeg har gjort meget for at fp en "rolig" border, og det er gået meget godt, selvom der stadig er meget gang i den?

Oki! Vores Border var godt nok helt crrazzyy fuld af energi. Men hun var dejlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.