Jeg synes jo at mopsen er en fantastisk familie hund!!!
Jeg kan kun give den første der svarer i indlægget ret, for der er en masse arbejde med den, især med hårene..
Men igen, når det er sagt, kan jeg ikke anbefale andre hunderacer til en familie. -jo hvis det skal være en større slags. Men hvis det skal være en af de små racer, kan jeg kun anbefale mopsen..
Den er utrolig sød, sjov, legesyg, og så er den bare sin helt egen (på en fantastisk måde) Den er god til børn, unge, voksne, handicappede, gamle, ja alle mennesker. Jeg ville aldrig skille mig af med min.. Hun er noget af det bedste..
MEN.... Der er enormt mange problemer med mange af dem, pga indavlen. Så når du køber en skal du sørge for at du har set forældrene og at de ikke har nogen problemer. Du skal VIRKELIG tjekke stedet.. Vores var enormt syg, og kom fra et forfærdeligt sted! (fandt vi ud af senere) Men vælger i mopsen, skal jeg nok lige fortælle hvor i i hvertfald ikke skal købe den!
Hellere give 10.000 kr for en ordentlig som ikke er syg eller noget end 6.000 som vi gjorde, og den så er dødsens syg!
Held og lykke! Det er SKØNT med en hund! - og jeg synes bestemt ikke der er så meget arbejde med en hund som mange gør det til!
Og så lige tre billeder af min lille pige!! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld