Hvorfor-tråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Moar'en

Hvorfor er det at badeforhænget altid skal klæbe fast til ens lår når man er i bad???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Loggidut

Hmmm, endelig et sted jeg kan smide det spørgsmål der altid har undret mig...

I en kø på motorvejen, hvor der er en tilkørsel...hvorfor vil folk bare ikke benytte sig af flettereglen? de fleste blinker ud, mens der stadig er fuldt optrukket, i stedet for at køre helt til tilkørslens ende, og stille og roligt flette ind?

jeg fatter det ikke, alle ting taler for at gøre det, hvor i mod intet taler for at klemme sig ind...ved at følge reglen kommer man længere frem i køen, trafikken glider bedre...og alle er tilfredse!

spørgsmål nummer to...når man kaster spørgsmål nummer 1 på bordet, hvorfor er der så ingen der vil vedkende sig det er dem, der klemmer sig ind...det er aldrig de mennesker jeg snakker med der har blinket sig ind i en kø, hvor de i virkeligheden kunne følge flettereglen?

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

Hvorfor er det bare så nødvendigt med penge ???
Livet ville være meget sjovere, hvis ikke det havde så afgørende betydning!

Anmeld

5. april 2010

BK

Moar'en skriver:

Hvorfor er det at badeforhænget altid skal klæbe fast til ens lår når man er i bad???

Fordi der er forskellig temperatur indvendig og udvendig, på badeforhænget... Lad eventuelt en lille sprække på 1 cm stå åben der hvor der er mindst chance for at der kommer vand ud, og varmen fordeler sig i hele rummet...

Anmeld

5. april 2010

Michael healer

noname skriver:

Hvorfor skal det vi bruger mest også koste mest???

Hvad er det for ting du her tænker på ?

Anmeld

6. april 2010

NoName

Michael healer skriver:

Hvad er det for ting du her tænker på ?

Ting som Tampax, bind, bleer du ved ting som bare ikke kan undværes...

Anmeld

6. april 2010

Michael healer

noname skriver:

Ting som Tampax, bind, bleer du ved ting som bare ikke kan undværes...

Ok, tak for svar, så jeg med

Anmeld

6. april 2010

lotte32

jeg har tit undret mig..: hvorfor er der så mange steder skilte med "førerhunde tilladt" ??

Anmeld

6. april 2010

ivfmarie

Karoline skriver:

Hvorfor har både "op ad bakke" og "ned ad bakke" en negativ klang? Altså, hvorfor bruger man begge dele om noget problematisk? Hvad siger man så, når det går godt? 

Og hvor pokker bliver det forår af?

...lige ud af landevejen?

Anmeld

30. januar 2011

o1Mutte

Hihi faldt lige over denne her

Hvorfor er det at folk ALTID overholder eller kører langsommere end fartgrænsen når man har rigtig travlt ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.