Hvorfor-tråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.947 visninger
76 svar
0 synes godt om
4. april 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Kender i det man pludselig tænker HVORFOR mon det er sådan.... Det gjorde jeg nu da jeg stod i bruseren.... Har du det samme "problem" så spøg endelig i denne her tråd....

Mine spørgsmål kommer her?

1) Hvorfor er balsam flasken altid tom før shampoo flasken, selvom man tager lige meget af begge dele? Og der er 500Ml i hver flaske...

2) Hvorfor lugter en prut altid værre når man slår den under den varme bruser, frem for for når man ikke gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Lone Jakobsen

LouiseLarsen skriver:

2) Hvorfor lugter en prut altid værre når man slår den under den varme bruser, frem for for når man ikke gør?

har det ikke noget med fugtigheden at gøre...og så den fact at man står i et lille rum med et vandtæt forhæng for, så prutten skal hele vejen op til kanten af forhænget....dvs. lige forbi næsen

Anmeld

4. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahaha - super god ide til en tråd - der er sikkert masser af "hvorfor"er i min verden - skal bare lige tænke over dem.... Jeg vender tilbage...

Anmeld

4. april 2010

Munder

Jeg har da den klassiske:

Hvorfor æder vaskemaskinen altid den ene sok?

Og så liiiige en til......

Hvorfor var det regnvejr i dag, da jeg i går (mens solen skinnede fra en skyfri himmel) havde lovet Andrea vi cyklede ned til farmor

Dorte

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvorfor ræser folk som sindsyge i trafikken - blot for at nå til næste lyskryds 1½ min. før os andre...???

Så kør dog hjemmefra 5 min før

Anmeld

4. april 2010

Lone Jakobsen

Mathildesmor skriver:

Hvorfor ræser folk som sindsyge i trafikken - blot for at nå til næste lyskryds 1½ min. før os andre...???

Så kør dog hjemmefra 5 min før

jep det undrer også mig

forklaringen sku dog være at de er hurtigere til at "komme fra start" så de ikke behøver vente på os andre. når det igen bliver grønt

Anmeld

4. april 2010

Munder

Øj, og apropos traffik:

Hvorfor vælger folk altid at køre i midterbanen på en tresporet vej, det er da p.... irriterende!

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Munder skriver:

Øj, og apropos traffik:

Hvorfor vælger folk altid at køre i midterbanen på en tresporet vej, det er da p.... irriterende!

Hvorfor?

Du kan jo stadig komme susende forbi på venstre siden

Anmeld

4. april 2010

otlitrom

Genial tråd Den har måske potentiale til at blive rigtig lang, for der er mange hvorfor'er. Og så kom jeg til at tænke på rumpenisserne i Ronja Røverdatter, fordi de siger det så sjovt!

Hvorfor smager usunde ting fantastisk?

Hvorfor ser bogstaverne ud som de gør? Ligner de den lyd de gir'? 

Hvorfor hopper katten altid op på døren og sover? 

Hvorfor bliver man så fantastisk afhængig af baby.dk?

Hvorfor bliver jeg ikke gravid? Den skulle næsten komme, ikke? Det mest ment som en joke.. Selvom jeg selvfølgelig gerne ville kende svaret

I'll be back!

Anmeld

4. april 2010

Munder

Mathildesmor skriver:

Hvorfor?

Du kan jo stadig komme susende forbi på venstre siden

Egentlig ikke, for inderbanen er fri, mens de to andre baner er booket. Jeg er overbevist om, at trafikken ville køre meget bedre, hvis alle holdt sig så lange til højre som muligt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.