Hvorfor-tråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

SussieThyssen

Super tråd denne her.

Hvorfor skal ens næse altid klø, når man har noget i begge hænder??

Hvorfor skal ens mave altid rumle højlydt og pinligt, når man er et sted, hvor der helst skal være stille?
(Advarsel, spis ikke saltlakridser og drik urtete når man sidder eksamensvagt..hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

SussieThyssen

Fru Dinesen skriver:

Hvorfor har mænd brystvorter når nu de ikke kan amme ???

Hvorfor vil min Alberte ikke sove når du der er længe siden hun skulle???

hvorfor hvorfor dit og hvorfor datttt 

At mænd har brystvorter skyldes at vi starter ud som samme køn, og brystvorternes anlæg bliver placeret før kønnet bliver.
En slags "one size" model, kan man sige

Det andet..er ganske enkelt et naturfænomen..hehe!

Anmeld

31. januar 2011

qp

Hvorfor er ham den lækre i Kvickly gift når nu vi delte intense blikke i den lokale Kvickly? Æv altså!!!

Anmeld

31. januar 2011

Amso

SussieThyssen skriver:

Super tråd denne her.

Hvorfor skal ens næse altid klø, når man har noget i begge hænder??

Hvorfor skal ens mave altid rumle højlydt og pinligt, når man er et sted, hvor der helst skal være stille?
(Advarsel, spis ikke saltlakridser og drik urtete når man sidder eksamensvagt..hehe)

Den med næsen er jeg med på..!! Altid på mit arbejde som social og sundhedshjælper, skal næsen altid klø HELT vildt, eller i hvert fald drille, når jeg står midt i en omgang L**t, og bare IKKE har 2 frie hænder. Den er stensikker hver gang..  Hehe..

Anmeld

31. januar 2011

Amso

lotte31 skriver:

jeg har tit undret mig..: hvorfor er der så mange steder skilte med "førerhunde tilladt" ??

Ja de kan jo ikke selv se dem.. ?  Måske for at gøre andre opmærksomme på det er okay at de blinde går der med deres hunde., ikke nogen smider eller ber' dem om at gå væk.

Jeg bor så et sted hvor der er blindeskole, og der står et skilt med billed på - Pas på, blinde cyklister.!!  Hehe..

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Sjov tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.