Hvorfor-tråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

Munder

kitty skriver:

Genial tråd Den har måske potentiale til at blive rigtig lang, for der er mange hvorfor'er. Og så kom jeg til at tænke på rumpenisserne i Ronja Røverdatter, fordi de siger det så sjovt!

Hvorfor smager usunde ting fantastisk?

Hvorfor ser bogstaverne ud som de gør? Ligner de den lyd de gir'? 

Hvorfor hopper katten altid op på døren og sover? 

Hvorfor bliver man så fantastisk afhængig af baby.dk?

Hvorfor bliver jeg ikke gravid? Den skulle næsten komme, ikke? Det mest ment som en joke.. Selvom jeg selvfølgelig gerne ville kende svaret

I'll be back!

Aj ja, det med det usunde kan jeg hoppe med på

Og  krydser fingre for, at du bliver gravid, for det må snart være din tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Dansker i England

Hvorfor kan jeg aldrig snøvle mig sammen til at gå i seng om aftenen?

Hvorfor er der aldrig noget at se i tvet selv om jeg har i nærheden af en miliard kanaler?

Hvorfor tager opvasken aldrig sig selv?

Anmeld

5. april 2010

Enayia

Haha sikke en hyggelig tråd! God ide!

Hvorfor klør det altid de mest pinlige steder når man er offentlige steder?

Hvorfor bliver tingene altid billigere EFTER man har købt dem! ??

Hvorfor driller håret altid når man skal se pæn ud?

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvorfor snorker min kæreste kun ca. hver 3. nat?

Hvorfor spiser vores kat chokolade så ofte hun kan snige sig til det når hun alligvel kaster det op hver gang?

Hvorfor bliver jeg aldrig træt af at se de samme komedieserier igen og igen?

Hvorfor er mænd bare sjovere end kvinder når det kommer til stand up mens kvinder er sjovere som skuespillere?

Hvorfor kan jeg godt snøvle mig sammen til at shoppe og spise frokost med veninderne og smutte i Bilka med min mor - men absolut ikke til at tømme opvaskeren?

Anmeld

5. april 2010

Ranarupta

Hvorfor gør min hund ALTID af dyrene på tv, når han ved, at de ikke reagerer?

Hvorfor skal man altid liiige kigge på toiletpapiret, når man har pudset næse? 

Hvorfor skal man lige kigge en ekstra gang i køleskabet/køkkenskabet, når man er død-sliksulten og man udmærket godt ved, at der ikke er kommet noget guf på hylderne, siden man sidst kiggede...?

Anmeld

5. april 2010

Michael healer

Munder skriver:

Øj, og apropos traffik:

Hvorfor vælger folk altid at køre i midterbanen på en tresporet vej, det er da p.... irriterende!

Jeg tror jeg kender til svaret på denne her, det er for ikke at blive lukket inde bag en lastbil, for så at skulle bremse ned og nogle gange blive nød til at vente på at komme ud igen, men enig det er død irreterende, og hvis politiet ser der, viser de da også folk ind på plads, har jeg set ske.

mvh Michael

Anmeld

5. april 2010

Mette+Mathias

Munder skriver:

Øj, og apropos traffik:

Hvorfor vælger folk altid at køre i midterbanen på en tresporet vej, det er da p.... irriterende!

Det er da nemt at svare på

Jeg gider ikke køre i inderbanen, for der kører lastbilerne, biler med trailer og biler med campingvogne samt busser, - så det vil jo gå sindssygt langtsomt!

Jeg kører ikke i yderbanen, for den er beregnet til overhaling og så til fartidioterne, - altså er der midterbanen tilbage,

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvorfor har både "op ad bakke" og "ned ad bakke" en negativ klang? Altså, hvorfor bruger man begge dele om noget problematisk? Hvad siger man så, når det går godt? 

Og hvor pokker bliver det forår af?

Anmeld

5. april 2010

lotte32

Hvorfor er man altid så træt, og har svært ved at komme op  til hverdag, når vækkeuret ringer kl. 6.00, mens man i ferier og weekenden vågner helt af sig selv og er superfrisk kl 05.30

Anmeld

5. april 2010

TbCp

hvorfor vågner min datter aldrig senere om morgenen selvom hun er kommet senere i seng?

Hvorfor går der altid en time eller mere når min mand siger at han kommer i seng lige om lidt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.