Gravid mave-billeder (billede-runde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Mathilde

Eva skriver:

Ja, men det er jo igen den der manglende forståelse jeg oplevede...jeg fik jo af vide jeg var super føder, jeg kunne jo føde ham og der skete ikke noget. Tak for det, så pyt med hvordan forløbet var...håber ikke det er sådan mere, det er trods alt tretten år siden snart, men det virkede voldsomt på mig i hvert fald.

Nej, jeg har aldrig talt med nogen om det, kun da jeg ønskede ks og skulle sige hvorfor, da fortalte jeg det og de kikkede på mig og sagde at jeg jo godt kunne føde og forløbet på papiret da var fint. så synes man ligesom ikke man er i sin ret til at sige mere, for så er det vel bare pjat...men det sidder altså i mig..

KNus og tak for din forståelse...

Der er bare ikke noget værre end når man ikke bliver mødt med forståelse og føler at andre oplever ens problem som noget pjat øv...

Kram til dig Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Honningblomst

Mathilde skriver:

Der er bare ikke noget værre end når man ikke bliver mødt med forståelse og føler at andre oplever ens problem som noget pjat øv...

Kram til dig Eva.

Tak søde Mathilde...og ja, det er det nemlig...den der manglende indsigt, forståelse og anerkendelse af det man føler og har oplevet, det er så skidt...

Men er gald for mine to ks..

Kan du have en rigtig dejlig påske..

Knus..

Anmeld

2. april 2010

Mathilde

Eva skriver:

Tak søde Mathilde...og ja, det er det nemlig...den der manglende indsigt, forståelse og anerkendelse af det man føler og har oplevet, det er så skidt...

Men er gald for mine to ks..

Kan du have en rigtig dejlig påske..

Knus..

Ja hvis man ikke besidder evnen til indsigt og empati burde man bare ikke at arbejde med mennesker!

Godt du har haft gode oplevelser med ks

Også god påske til dig søde.

Anmeld

2. april 2010

FrkLarsen

Vil da også gerne være med  

Har lige taget billedet, er 21+6 idag  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Eva skriver:

Hihi...jeg vejede 105 kilo der... lille søde hval...eller måske en lille klump fisk..

Det var så også en klump af en baby derinde...

Sådan lå han da jeg første gang så ham efter 8 timer...dvs jeg så ham i 5 min en time efter fødslen og ellers ikke før 8 timer senere...møgstart for jepsen..

Hold da ferie.................hvor stor var din lille fyr?? Var han dårlig efter fødslen?? Måske for lavt blodsukker.....................for han var da vist over 4000 g.

Mette

Anmeld

2. april 2010

Mira0911

Her er lidt... Har ikke helt styr på uge osv... Der hvor jeg har mest mave er 1 mdr før termin.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Eva skriver:

Nej, det var virkelig ikke rart og jeg følte slet ikke jeg havde nogen form for forståelse...de var sådan lidt nedladende og sagde jeg skulle slappe af ellers kunne de ikke hjælpe mig og jeg kunne bare tage hjem eller få smertestillende og blive, da jeg ikke ville føde foreløbig...da var klokken over 22 og han er født 02.20...der ville de sende mig de 30 km hjem...øv...

Men ja, det var dumt og jeg turde bare ikke andet end ks efter det...

Sikke en behandling.................godt at du insisterede på KS ved de to "små".

Jeg havde også selv en traumatisk fødsel med min 14-årige Jonas, og han fik for lidt ilt til sidst, og har i dag nogle kognitive vanskeligheder, sikkert p.g.a det..................og turde næsten ikke blive gravid igen. Mine 2 piger er født ved Ks...............et planlagt og et akut. Men jeg mødte sådan set kun forståelse for min angst.........og fik talt den første fødsel igennem med min konsultations-JM.

Mette

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Helt enig, desværre er der bare en del der ikke magter at udvise empati...

Tak..

Mathilde skriver:

Ja hvis man ikke besidder evnen til indsigt og empati burde man bare ikke at arbejde med mennesker!

Godt du har haft gode oplevelser med ks

Også god påske til dig søde.

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anna-jonas skriver:

Hold da ferie.................hvor stor var din lille fyr?? Var han dårlig efter fødslen?? Måske for lavt blodsukker.....................for han var da vist over 4000 g.

Mette

4800g vejede han og var dårlig fordi han lå presset og ikke kunne komme ud i så mange timer.. så han måtte ligge i c-pap...

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anna-jonas skriver:

Sikke en behandling.................godt at du insisterede på KS ved de to "små".

Jeg havde også selv en traumatisk fødsel med min 14-årige Jonas, og han fik for lidt ilt til sidst, og har i dag nogle kognitive vanskeligheder, sikkert p.g.a det..................og turde næsten ikke blive gravid igen. Mine 2 piger er født ved Ks...............et planlagt og et akut. Men jeg mødte sådan set kun forståelse for min angst.........og fik talt den første fødsel igennem med min konsultations-JM.

Mette

Åh, stakkels dig...ja, så kender du alt til den angst man går med.

Jeg turde simpelthen ikke anden gang og ingen kunne love mig at de kunne vurdere om barnet blev stort eller ej anden gang. Det var jo med en anden far...men altså, Bertram blev født 4 uger før Jeppe og vejede allerede 4500g så jeg er helt sikker på mit valg om ks var det bedste, trods alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.