Gravid mave-billeder (billede-runde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

anna-jonas

Eva skriver:

Åh, stakkels dig...ja, så kender du alt til den angst man går med.

Jeg turde simpelthen ikke anden gang og ingen kunne love mig at de kunne vurdere om barnet blev stort eller ej anden gang. Det var jo med en anden far...men altså, Bertram blev født 4 uger før Jeppe og vejede allerede 4500g så jeg er helt sikker på mit valg om ks var det bedste, trods alt.

Man kan jo ikke gøre en fødsel om..................og den oplevelse der sidder i en efterfølgende..................kan man ikke fjerne. Jeg kan stadig blive berørt, når jeg taler om Jonas' fødsel. Det var det største jeg nogensinde har oplevet, men også det mest angstfyldte. For han havde en elendig apgarscore, da han kom ud......................og var også blå og slap.

Så jeg havde også en bedre fødselsoplevelse, med mine KS..................lige som dig.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tjuhl skriver:

undskyld jeg lige blander mig i jeres billeder, men nu har jeg set den streg på maven hos rigtig mange og har også læst den er helt normal - men forsvinder den bagefter???

Hvor er du kær

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anna-jonas skriver:

Man kan jo ikke gøre en fødsel om..................og den oplevelse der sidder i en efterfølgende..................kan man ikke fjerne. Jeg kan stadig blive berørt, når jeg taler om Jonas' fødsel. Det var det største jeg nogensinde har oplevet, men også det mest angstfyldte. For han havde en elendig apgarscore, da han kom ud......................og var også blå og slap.

Så jeg havde også en bedre fødselsoplevelse, med mine KS..................lige som dig.

Mette

Lige på samme måde har jeg det....begynder faktisk at græde hvis jeg skal sætte ord på og fortælle om den fødsel. Jeppe fik også stort set ingen point da han kom ud, sagde intet var bare slap og blå... men godt der findes ks, ikke..

Anmeld

2. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Her er et mit første mave billede fra januar 2009 og det sidste er taget aftenen mindre end et døgn før jeg fødte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

Cstinne

Sikke alle de fine mavser

Jeg selv kan kun være med på billeder fra 1 graviditet for 2 omgang er ikke kommet endnu, min datter skal lige være lidt ældre inden nr 2 skal komme, hvis man skal igennem endnu en graviditet med symfyseløsning

Men savner godt nok bare den store mave

billeder fra min mave fra uge 38 og uge 28

Anmeld

2. april 2010

LilyMarleen

Eva skriver:

Hihi...jeg vejede 105 kilo der... lille søde hval...eller måske en lille klump fisk..

Det var så også en klump af en baby derinde...

Sådan lå han da jeg første gang så ham efter 8 timer...dvs jeg så ham i 5 min en time efter fødslen og ellers ikke før 8 timer senere...møgstart for jepsen..

Du ligner overhovedet ikke en der vejer 105kg, og de billeder ligner nogen der er taget i 80'erne. :-)  He..

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

hihi...tror bare vi har glemt hvor kiksede midt halvfemserne var...både farver og tøjstil eller mangel på samme..

LadyRanda skriver:

Du ligner overhovedet ikke en der vejer 105kg, og de billeder ligner nogen der er taget i 80'erne. :-)  He..

Anmeld

2. april 2010

JustAnotherName skriver:

Jeg fandt lige dette billede collage fra min 2. graviditet....

Synes jeg ville dele det med Jer og opfordre til at I andre viser Jeres gravide mavser frem. Der er intet så smukt som en gravid mave.
Ja ja, der er selvfølgeligt nogle der bærer det mere yndigt end andre.
Jeg er selv én af dém, som bliver riiiigtig stor og bred, og ikke kun strutter frem foran på maven  ....men alligevel. Graviditeter er bare SMUKKE!!

Så vis Jeres gravide mave-billeder frem !!!
....også selvom I ikke nødvendigvis er gravide mere 

Hvordan har du lavet den collage??                Det er da super-smart altså!!! 

Ville jeg også gerne lave med mine...

Stine 35+2

Anmeld

2. april 2010

NinaNymannMadsen

så vil jeg da også lige ligge billieder ind fra da jeg var gravid...

det første er 12 uger.

det næste er 38+5 uge før jeg fødte (to uger før termin)

Næste 20 uger henne

og 27 uger henne

Anmeld

2. april 2010

JustAnotherName

Hvordan har du lavet den collage??                Det er da super-smart altså!!! 

Ville jeg også gerne lave med mine...

Stine 35+2

Det er bare klippet/beskåret, og sat ind i "paint". Det program har alle vist!
Man kan selv trække i siderne med musen, så billedet bliver smallere, bredere, længere, kortere - og så bare sætte billederne ind. Og trykke "ABC" for at skrive graviditets-uge nedenunder   ........Håber det gav mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.