Mathilde skriver:
Hold da op Eva! Det er jo helt vildt...og så som førstegangsfødende. Det lyder som en rigtig grim oplevelse og ikke noget fantastisk, som det jo burde at have været... Rigtig synd for dig og ham
Jeg er af den overbevisning, at den tætte mor-barn kontakt er rigtig vigtig lige fra start. Det må da være voldsomt at blive født og adskildt fra mor...
Det var rigtig rigtig hårdt og har helt sikkert været med til at præge mit moderskab og den måde jeppe og jeg kom igang på...at min x så valgte at tage hjem og slet ikke have forståelse hjælp nok ikke på det hele.
Jeppe har altid været så nem og blid, men altså, jeg tror der skete noget eller noget blev ødelagt i den adskillelse dengang, som slet ikke var eller er godt for ham
Men ja, det er jo også derfor jeg valgte ks de to andre gange, jeg var så mange og havde det så skidt med min første fødsel og ingen kom og talte med mig om det eller hjalp..
lige blevet 22 år gammel og mor for første gang...men måske man selv skulle bede om det, jeg vidste bare ikke bedre..
Anmeld