Gravid mave-billeder (billede-runde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

SMUKT !!!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Mathilde

Eva skriver:

4800g og ja, det var en møgstart...han var så hævet af at ligge og ikke kunne komme ud af mig...jeg pressede i 2 timer med ham

Og bare tanken om at han lå der uden en mor tæt på ham, det er så trist at tænke på...han har heller aldrig rigtig kunne det der med at have nogen helt tæt på, tænker om man kan ødelægge det for sådan et barn med den start..

Hold da op Eva! Det er jo helt vildt...og så som førstegangsfødende. Det lyder som en rigtig grim oplevelse og ikke noget fantastisk, som det jo burde at have været... Rigtig synd for dig og ham

Jeg er af den overbevisning, at den tætte mor-barn kontakt er rigtig vigtig lige fra start. Det må da være voldsomt at blive født og adskildt fra mor...

Anmeld

1. april 2010

Honningblomst

Mathilde skriver:

Hold da op Eva! Det er jo helt vildt...og så som førstegangsfødende. Det lyder som en rigtig grim oplevelse og ikke noget fantastisk, som det jo burde at have været... Rigtig synd for dig og ham

Jeg er af den overbevisning, at den tætte mor-barn kontakt er rigtig vigtig lige fra start. Det må da være voldsomt at blive født og adskildt fra mor...

Det var rigtig rigtig hårdt og har helt sikkert været med til at præge mit moderskab og den måde jeppe og jeg kom igang på...at min x så valgte at tage hjem og slet ikke have forståelse hjælp nok ikke på det hele.

Jeppe har altid været så nem og blid, men altså, jeg tror der skete noget eller noget blev ødelagt i den adskillelse dengang, som slet ikke var eller er godt for ham

Men ja, det er jo også derfor jeg valgte ks de to andre gange, jeg var så mange og havde det så skidt med min første fødsel og ingen kom og talte med mig om det eller hjalp.. lige blevet 22 år gammel og mor for første gang...men måske man selv skulle bede om det, jeg vidste bare ikke bedre..

Anmeld

1. april 2010

MetteT

Åh.. Hvor har i nogle smukke mavser.. Har lige kigget mine billeder igennem og jeg ligner sgu en sur kæmpe matrone på dem alle, så dem må i undvære.. Men smukke ser I ud!!

Knus Mette

Anmeld

1. april 2010

Vingummien

Her er hvalen så. Lige gået ind i uge 37

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Hihi...jeg vejede 105 kilo der... lille søde hval...eller måske en lille klump fisk..

Det var så også en klump af en baby derinde...

Sådan lå han da jeg første gang så ham efter 8 timer...dvs jeg så ham i 5 min en time efter fødslen og ellers ikke før 8 timer senere...møgstart for jepsen..

Nej, gud ja, han er da vist egentlig også lidt til den runde side, hva´! ha ha

Men det lyder da lidt som en barsk start - hvad var det der skete?

Anmeld

1. april 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Nej, gud ja, han er da vist egentlig også lidt til den runde side, hva´! ha ha

Men det lyder da lidt som en barsk start - hvad var det der skete?

Jamen, jeg gik 16 dage over tid og blev sat igang og de lod mig gå rundt selvom han ikke lå fast...så da jeg skulle presse kunne jeg ikke få ham ud, han røg lidt ned og tilbage igen. Det viste sig så at han ikke kun vejede 4800g men han havde også fået en arm med ned ved hovedet som gjorde det svært at presse ham ud...tilsidst efter klip fik jeg presset hovedet og arm ud og så sugede de ham ud med kop for resten...og han var helt blå og slap...intet skrig og væk med ha, Jeg lå der med en saks med navlestrengen i og kikkede...de kom så ind og sagde de havde fået liv i ham og at de tjekkede ham for om han havde taget skade af ikke at hav efået nok ilt...og der lå jeg så. Det var skrækkeligt...efter en time så jeg ham kort og så var han væk i 8 timer. Det var så skidt et forløb og så havde de givet ham flaske også...fordi han jo var så sulten...så jeg kæmpede og kæmpede med den dumme amning..

virkelig ikke et rart forløb..

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Første billede i de "smarte" hospitalstrusser er fra 1. graviditet 5-6 timer før jeg fødte min datter...

2+3. billede er fra 2. graviditet 1½ time før jeg fødte min søn.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Første billede i de "smarte" hospitalstrusser er fra 1. graviditet 5-6 timer før jeg fødte min datter...

2+3. billede er fra 2. graviditet 1½ time før jeg fødte min søn.....

Det er jo en KÆMPE mave...hold da op det er vildt...

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Eva skriver:

Det er jo en KÆMPE mave...hold da op det er vildt...

Den var også vanvittig tung!!!! Og så med +31 kg og bækkenløsning, huuuha..... Og knægten var jo også stor. Ligeså stor som din Jeppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.