Gravid mave-billeder (billede-runde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

JustAnotherName

Eva skriver:

Jamen, jeg gik 16 dage over tid og blev sat igang og de lod mig gå rundt selvom han ikke lå fast...så da jeg skulle presse kunne jeg ikke få ham ud, han røg lidt ned og tilbage igen. Det viste sig så at han ikke kun vejede 4800g men han havde også fået en arm med ned ved hovedet som gjorde det svært at presse ham ud...tilsidst efter klip fik jeg presset hovedet og arm ud og så sugede de ham ud med kop for resten...og han var helt blå og slap...intet skrig og væk med ha, Jeg lå der med en saks med navlestrengen i og kikkede...de kom så ind og sagde de havde fået liv i ham og at de tjekkede ham for om han havde taget skade af ikke at hav efået nok ilt...og der lå jeg så. Det var skrækkeligt...efter en time så jeg ham kort og så var han væk i 8 timer. Det var så skidt et forløb og så havde de givet ham flaske også...fordi han jo var så sulten...så jeg kæmpede og kæmpede med den dumme amning..

virkelig ikke et rart forløb..

Hold nu helt op    Øv, sikke en barsk start.
Kan godt forstå at du blev forskrækket og bange og efterfølgende valgte KS.

Ingen fortjener at få sådan en dum start på livet - hverken som baby eller som mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Den var også vanvittig tung!!!! Og så med +31 kg og bækkenløsning, huuuha..... Og knægten var jo også stor. Ligeså stor som din Jeppe...

Ja...jeg følte mig også bare tung... også med 40 kilo mere dn jeg vejer nu....helt vildt...utroligt man kan have dem derinde, ikke.. men din mave er bare så flot, du er slet ikke hvalagtig..

Anmeld

1. april 2010

JustAnotherName

Tina2 skriver:

Første billede i de "smarte" hospitalstrusser er fra 1. graviditet 5-6 timer før jeg fødte min datter...

2+3. billede er fra 2. graviditet 1½ time før jeg fødte min søn.....

Waow!!    Havde du ikke veer imens billederne blev taget så?

Anmeld

1. april 2010

Honningblomst

JustAnotherName skriver:

Hold nu helt op    Øv, sikke en barsk start.
Kan godt forstå at du blev forskrækket og bange og efterfølgende valgte KS.

Ingen fortjener at få sådan en dum start på livet - hverken som baby eller som mor.

Nej, det var virkelig ikke rart og jeg følte slet ikke jeg havde nogen form for forståelse...de var sådan lidt nedladende og sagde jeg skulle slappe af ellers kunne de ikke hjælpe mig og jeg kunne bare tage hjem eller få smertestillende og blive, da jeg ikke ville føde foreløbig...da var klokken over 22 og han er født 02.20...der ville de sende mig de 30 km hjem...øv...

Men ja, det var dumt og jeg turde bare ikke andet end ks efter det...

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Eva skriver:

Ja...jeg følte mig også bare tung... også med 40 kilo mere dn jeg vejer nu....helt vildt...utroligt man kan have dem derinde, ikke.. men din mave er bare så flot, du er slet ikke hvalagtig..

Jeg følte mig så ABSOLUT som en hval og var fuld af vand i hele kroppen.... Der er en grund til ansigtet er kappet af, ha ha! Og på det første billede er det kappet af fordi jeg bare har så mange smerter der og det ser på mit ansigt, så det ser ikke så fedt ud

Jeg vejede 103 kg på det billede.......  Men godt de røg hurtigt igen!!!

Anmeld

1. april 2010

Tina2

JustAnotherName skriver:

Waow!!    Havde du ikke veer imens billederne blev taget så?

Jo, jeg var lige kommet ind på fødegangen og var 7 cm åben og var i tvivl om jeg overhovedet var i fødsel... Så kunne mærke veerne men de gjorde ikke ondt.... Først da jeg var 9 cm åben, men der sad jeg i vand og kort tid efter blev han født der:-)

Anmeld

1. april 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Jeg følte mig så ABSOLUT som en hval og var fuld af vand i hele kroppen.... Der er en grund til ansigtet er kappet af, ha ha! Og på det første billede er det kappet af fordi jeg bare har så mange smerter der og det ser på mit ansigt, så det ser ikke så fedt ud

Jeg vejede 103 kg på det billede.......  Men godt de røg hurtigt igen!!!

Det samme som mig...jeg er så bare meget lavere end dig... men jeg havde også meget væske i kroppen, tabte 18 kilo ved fødslen eller det var tabt da jeg vejede mig 8 timer efter.,...helt vildt...utroligt hvad kroppen kan..

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Eva skriver:

Nej, det var virkelig ikke rart og jeg følte slet ikke jeg havde nogen form for forståelse...de var sådan lidt nedladende og sagde jeg skulle slappe af ellers kunne de ikke hjælpe mig og jeg kunne bare tage hjem eller få smertestillende og blive, da jeg ikke ville føde foreløbig...da var klokken over 22 og han er født 02.20...der ville de sende mig de 30 km hjem...øv...

Men ja, det var dumt og jeg turde bare ikke andet end ks efter det...

Åh nej, jeg mødte bare heller INGEN forståelse første gang.... Filuca var stjernekigger og jeg havde presseveer i 1½ time.... Havde den dummeste JM!!!!! Havde det rigtig træls et par mdr efter fødslen pga det....

Så jeg er LYKKELIG for jeg havde en fuldstændig perfekt fødsel med Milas!!! :-) Jeg var høj af den oplevelse i flere uger efter:-)

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Eva skriver:

Det samme som mig...jeg er så bare meget lavere end dig... men jeg havde også meget væske i kroppen, tabte 18 kilo ved fødslen eller det var tabt da jeg vejede mig 8 timer efter.,...helt vildt...utroligt hvad kroppen kan..

Ja, det er vildt..... Jeg turde ikke veje mig lige efter, var så bange for at blive skuffet, så begge gange har jeg ventet 1 uge og havde tabt 14-15 kg begge gange....

Fandt lige min seddel forleden fra efter graviditeten med Milas, hvor jeg har skrevet ned jævnligt hvad jeg har tabt og da han var 9 uger og blev døbt manglede jeg 9 kg, så da havde jeg tabt 22 kg.... Ret sjovt at se den med datoer, har ikke set den seddel siden, hi hi:-)

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Jamen, jeg gik 16 dage over tid og blev sat igang og de lod mig gå rundt selvom han ikke lå fast...så da jeg skulle presse kunne jeg ikke få ham ud, han røg lidt ned og tilbage igen. Det viste sig så at han ikke kun vejede 4800g men han havde også fået en arm med ned ved hovedet som gjorde det svært at presse ham ud...tilsidst efter klip fik jeg presset hovedet og arm ud og så sugede de ham ud med kop for resten...og han var helt blå og slap...intet skrig og væk med ha, Jeg lå der med en saks med navlestrengen i og kikkede...de kom så ind og sagde de havde fået liv i ham og at de tjekkede ham for om han havde taget skade af ikke at hav efået nok ilt...og der lå jeg så. Det var skrækkeligt...efter en time så jeg ham kort og så var han væk i 8 timer. Det var så skidt et forløb og så havde de givet ham flaske også...fordi han jo var så sulten...så jeg kæmpede og kæmpede med den dumme amning..

virkelig ikke et rart forløb..

Fy for fanden - det er jo decideret traumatisk! det er bare sådan noget man håber IKKE at rende ind i. Hvor var det syd, men godt I kom godt ud på den anden side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.