Gravid mave-billeder (billede-runde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

DKA

Fem dage inden fødsel og + 20 kg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Åh nej, jeg mødte bare heller INGEN forståelse første gang.... Filuca var stjernekigger og jeg havde presseveer i 1½ time.... Havde den dummeste JM!!!!! Havde det rigtig træls et par mdr efter fødslen pga det....

Så jeg er LYKKELIG for jeg havde en fuldstændig perfekt fødsel med Milas!!! :-) Jeg var høj af den oplevelse i flere uger efter:-)

Kan jeg godt forstå....jeg presssede i to timer, men det var som sådan ikke fødslen der gjorde jeg ikke turde, men alt det bagefter, at jeppe kunne være død eller hjerneskadet for altid..turde bare ikke igen...

Anmeld

1. april 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Fy for fanden - det er jo decideret traumatisk! det er bare sådan noget man håber IKKE at rende ind i. Hvor var det syd, men godt I kom godt ud på den anden side

Ja, det var det...kan mærke det stadig sidder i mig og fortæller jeg det til andre, så kan jeg mærke det trækker tårer...det var så skidt...men det er jo heldigvis sjældent det er sådan det foregår...de fleste har jo en super dejlig fødsel..

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Eva skriver:

Kan jeg godt forstå....jeg presssede i to timer, men det var som sådan ikke fødslen der gjorde jeg ikke turde, men alt det bagefter, at jeppe kunne være død eller hjerneskadet for altid..turde bare ikke igen...

Ja, det forstår jeg bestemt også godt! Det må ha' været så forfærdeligt at få taget sit barn fra sig lige bagefter..... Det fik jeg ikke, fik dem op til mig med det samme og hold da op, hvor det kommer til at betyde rigtig meget den tid man ligger med dem der....

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Ja, det var det...kan mærke det stadig sidder i mig og fortæller jeg det til andre, så kan jeg mærke det trækker tårer...det var så skidt...men det er jo heldigvis sjældent det er sådan det foregår...de fleste har jo en super dejlig fødsel..

Jaa, heldigvis for det, og det prøver man også hele stiden at læne sig op ad her op til fødslen. Men alligevel sidder der også en skræk i maven for at være en af de uheldige der render ind i sådan noget som du oplevede der. Jeg kan godt forstå at det trak spor efter sig og stadig sidder i dig

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Det samme som mig...jeg er så bare meget lavere end dig... men jeg havde også meget væske i kroppen, tabte 18 kilo ved fødslen eller det var tabt da jeg vejede mig 8 timer efter.,...helt vildt...utroligt hvad kroppen kan..

Hooold da k...! Det er da det vildeste jeg endnu har hørt om!!

Anmeld

1. april 2010

Mimic

jeg vil også være med... på det første er jeg ca 20 uger henne og det andet er taget præcis en uge inden jeg fødte...

beklager øllen på første billede, men det er taget ved mine eks svigerforældre, der var alkoholikere...

jeg tog 6 kg på under hele graviditeten og en time efter jeg havde født havde jeg min egne jeans på igen

tabte lige knap 8 kg de første 4 måneder pga voldsom kvalme og opkast...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Eva skriver:

4800g og ja, det var en møgstart...han var så hævet af at ligge og ikke kunne komme ud af mig...jeg pressede i 2 timer med ham

Og bare tanken om at han lå der uden en mor tæt på ham, det er så trist at tænke på...han har heller aldrig rigtig kunne det der med at have nogen helt tæt på, tænker om man kan ødelægge det for sådan et barn med den start..

Det tror jeg du har meget ret Lucas blev os taget væk fra mig efter 30 sek og så ham heller ikke i 2 1/2 timer det godt nok ikke 8 timer men han gider heller ikke det putte være tæt noget. og han er da kun 13 måneder. 

Anmeld

2. april 2010

Mathilde

Det var rigtig rigtig hårdt og har helt sikkert været med til at præge mit moderskab og den måde jeppe og jeg kom igang på...at min x så valgte at tage hjem og slet ikke have forståelse hjælp nok ikke på det hele.

Jeppe har altid været så nem og blid, men altså, jeg tror der skete noget eller noget blev ødelagt i den adskillelse dengang, som slet ikke var eller er godt for ham

Men ja, det er jo også derfor jeg valgte ks de to andre gange, jeg var så mange og havde det så skidt med min første fødsel og ingen kom og talte med mig om det eller hjalp.. lige blevet 22 år gammel og mor for første gang...men måske man selv skulle bede om det, jeg vidste bare ikke bedre..

Uh hvor er det synd at ingen tænkte på at du havde brug for at snakke sådan et forløb igennem det er da ganske naturligt at man har mén efter sådan en barsk fødsel. Det må da sidde som et traume i én!

Har du snakket det igennem med nogen senere?

Jeg har fuld forståelse for at du har valgt pks efter sådan en oplevelse..

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Ja, men det er jo igen den der manglende forståelse jeg oplevede...jeg fik jo af vide jeg var super føder, jeg kunne jo føde ham og der skete ikke noget. Tak for det, så pyt med hvordan forløbet var...håber ikke det er sådan mere, det er trods alt tretten år siden snart, men det virkede voldsomt på mig i hvert fald.

Nej, jeg har aldrig talt med nogen om det, kun da jeg ønskede ks og skulle sige hvorfor, da fortalte jeg det og de kikkede på mig og sagde at jeg jo godt kunne føde og forløbet på papiret da var fint. så synes man ligesom ikke man er i sin ret til at sige mere, for så er det vel bare pjat...men det sidder altså i mig..

KNus og tak for din forståelse...

Mathilde skriver:

Uh hvor er det synd at ingen tænkte på at du havde brug for at snakke sådan et forløb igennem det er da ganske naturligt at man har mén efter sådan en barsk fødsel. Det må da sidde som et traume i én!

Har du snakket det igennem med nogen senere?

Jeg har fuld forståelse for at du har valgt pks efter sådan en oplevelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.