Uhh nu flytter vennerne ind ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Lady Marion <3

wamse skriver:

jeg hader simpelthen de skiderikker Jeg bliver næsten lammet når jeg ser dem, og kan snildt begynde at græde, fordi jeg bliver så bange for dem

Og præcis sådan har jeg det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Lady Marion <3

JustAnotherName skriver:

Urghh, jeg HADER ederkopper 
Og det er bare moder-fugger store, dém vi har herude.

For ikke ret længe siden slog jeg en klud ud over vasken, som jeg skulle til at skylle op, så dumper der en ederkop ned i vasken, som havde ligget inde i kluden ..... ADRR!!

Og for en uges tid siden, cirka, var der pludselig en RET SÅ STOR ederkop i vasken igen, mens jeg stod og vaskede hænder. Jeg er ret sikker på, at den var faldet af MIG, for jeg havde lige været udenfor, og tænkt tanken, om der mon kunne være nogle krabater.

FØJ!!

Engang jeg sad og læste reklamer, så løb der en ederkop over gulvet, af sådan en størrelse, at jeg kunne se den ud af øjenkrogen. Normalt ville jeg jo ikke bemærke sådan noget, når jeg har øjnene på noget andet, men denne her var bare så stor, at den blev opfanget helt udenfor synsfeltet 

Inde på min datters værelse var også engang en MEGA ederkop.
Jeg skulle til at putte hende, og så opdagede jeg den på sengehimmelen
(se fotoet)

JEG HADER EDERKOPPER!!!! - Især de grande kæmpe gigant store nogle!

Årh fy føj vi gyser nu ,, Tak for billedet af dette pragt eksemplar .. Præcis dem vi har herhjemme , dem man kan skimte ud af øjenkrogen   Hva skal vi dog gøre

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

LAURAS MOR skriver:

øv nu sidder jeg og arger mig over ay jeg kiggede denne tråd igennem.. åh nu kribler det over hele kroppen.. måtte undlade at se billederne.. hader de klamme krabater..

Føj ,, du skal ikke kigge på billedet op over

Anmeld

1. april 2010

wamse

JustAnotherName skriver:

Urghh, jeg HADER ederkopper 
Og det er bare moder-fugger store, dém vi har herude.

For ikke ret længe siden slog jeg en klud ud over vasken, som jeg skulle til at skylle op, så dumper der en ederkop ned i vasken, som havde ligget inde i kluden ..... ADRR!!

Og for en uges tid siden, cirka, var der pludselig en RET SÅ STOR ederkop i vasken igen, mens jeg stod og vaskede hænder. Jeg er ret sikker på, at den var faldet af MIG, for jeg havde lige været udenfor, og tænkt tanken, om der mon kunne være nogle krabater.

FØJ!!

Engang jeg sad og læste reklamer, så løb der en ederkop over gulvet, af sådan en størrelse, at jeg kunne se den ud af øjenkrogen. Normalt ville jeg jo ikke bemærke sådan noget, når jeg har øjnene på noget andet, men denne her var bare så stor, at den blev opfanget helt udenfor synsfeltet 

Inde på min datters værelse var også engang en MEGA ederkop.
Jeg skulle til at putte hende, og så opdagede jeg den på sengehimmelen
(se fotoet)

JEG HADER EDERKOPPER!!!! - Især de grande kæmpe gigant store nogle!

nej for hulan den er jo mega

Anmeld

1. april 2010

JustAnotherName

wamse skriver:

nej for hulan den er jo mega

Det mest spooky er, at jeg har oplevet dem en lille anelse større endnu

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

JustAnotherName skriver:

Det mest spooky er, at jeg har oplevet dem en lille anelse større endnu

Det må du ikke sige

Anmeld

1. april 2010

Cris

Åh jeg kan sagtens forstå dig... Jeg kan hellere ikke lide dem!!!! Jeg skynder mig at finde støvsugeren og hapse dem... Min mand siger, at det er helt forkert og han finder en kop og en avis og så fanger han dem og smider dem ud af vindue igen... Jeg kan ikke!!! jeg går i panik og jeg vil hellere finde min støvsuger!!!!!

Anmeld

1. april 2010

TbCp

Det må da være forfærdeligt at have det sådan!!!!

Jeg har ingen problemer med edderkopper.... jeg gider ikke ligefrem røre ved dem og gad nok heller ikke dele seng med en, men de må gerne være her ...

Anmeld

1. april 2010

B&J

Heldig vis har jeg min kæreste han tager dem når han ser dem så har ikke set en i over 1 år nu dejligt.... men da jeg boede alene altid når jeg skulle i bad faldt de ned på min krop da jeg ventede på bussen faldt der en korsedderkop ned på mig fra stoppe stedet og har fundet dem i mit tøj kan bedre forstå jeg ikke kan lig gud han skabte de små sataner....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.