Uhh nu flytter vennerne ind ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

sara4

Muffi . skriver:

Seriøst   Det lyder giftigt , tænker om det ikke er farligt for os ?

jo det er giftigt. det skal lige dampe af når man har sprayet med det. men det er ikke noget at være bange for. jeg ville aldrig bruge det omkring mine børn og hvor de leger og sover. men et enkelt spray i en vindue karm er meget effektivt. jeg er vokset op på landet og med heste så jeg er nok mere vant til det med at bekæmpe insekter både i stald og bolig. er ikke så bange for det når bare det anvendes fornuftigt. og det her produkt er fremstillet til inden dørs brug. jeg bruger det primært i min vaske kælder hvor der kommer nogle seriøst store bæster ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Lady Marion <3

karina1980 skriver:

ja de dør af det, de store kan godt være lidt sejlivet, men det kræver bare lidt ekstra hårlak,

Super   Tak for rådet ..

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

sara4 skriver:

jo det er giftigt. det skal lige dampe af når man har sprayet med det. men det er ikke noget at være bange for. jeg ville aldrig bruge det omkring mine børn og hvor de leger og sover. men et enkelt spray i en vindue karm er meget effektivt. jeg er vokset op på landet og med heste så jeg er nok mere vant til det med at bekæmpe insekter både i stald og bolig. er ikke så bange for det når bare det anvendes fornuftigt. og det her produkt er fremstillet til inden dørs brug. jeg bruger det primært i min vaske kælder hvor der kommer nogle seriøst store bæster ind.

Uhh kan næsten se de store bæster for mig

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Muffi . skriver:

Og de skræmmer mig alt for vildt   Nu er vi jo begyndt at have vinduer og døre mere åbne og edderkopperne kommer ind ...  Vi flyttede i hus for 7 mdr siden og der er bare så mange STORE edderkopper herude .. Jeg er i panik , Har allerede fundet 5 af de store på de sidste 4 dage   Jeg sveder og græder helt vildt når jeg ser dem og aner ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg ser en og Henrik ikke er hjemme   Mine store unger er selvf. også panisk bange for dem , nok fordi de altid har set deres mor danse rundt ..  Når jeg går fra et rum til et andet edderkoppe søger mit blik altid rundt på vægge og loft   Hvordan har i det   Er der noget man kan gøre

Støvsugeren!!!! Så er man LÆNGST væk fra bæstet og bagefter tager man et stykke A4-papir og sætter for enden af røret og røret bliver sat så det vender i vejret. He he....

Anmeld

1. april 2010

ekzunz

Du skal da ha' dem her for vinduerne....

http://doshoppen.dk/insektnet-tesa

Er også totalt panisk - og det er bestemt ikke godt når man har fuld kælder under huset.....og så får man lige lagt en bunke vasketøj på gulvet klar til at putte i maskinen..... Så må jeg kalde på et barn som kan hjælpe mig....for jeg tør ikke selv....

Klamme klamme klamme

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

Føj føj ,, så klamt når de gemmer sig i tøj   Det der med støvsugeren er jeg ikke helt tryg ved , de kan vel leve længe i en støvsugerpose tænker jeg ..

Anmeld

1. april 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Føj føj ,, så klamt når de gemmer sig i tøj   Det der med støvsugeren er jeg ikke helt tryg ved , de kan vel leve længe i en støvsugerpose tænker jeg ..

Uha - jeg har en del gange båret en stak rent tøj op af trappen og lagt det på sengen til videre fordeling - og ud kravler en kæmpe klam edderkop....

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Muffi . skriver:

Der er aldrig nogen der er kravlet ud igen og det er noget med at de ikke kan leve i støvet. He he

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Znuzke skriver:

Uha - jeg har en del gange båret en stak rent tøj op af trappen og lagt det på sengen til videre fordeling - og ud kravler en kæmpe klam edderkop....

Jeg har engang efter at have været i bad stået og tørret ansigtet i håbdklædet og da jeg så tager det væk fra ansigtet kravlede der en edderkop på håndklædet....

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

michella80 skriver:

Der er aldrig nogen der er kravlet ud igen og det er noget med at de ikke kan leve i støvet. He he

Du ved det jo ikke hvis ikke du overvåger støvsugeren hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.