Uhh nu flytter vennerne ind ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Lady Marion <3

michella80 skriver:

Jeg har engang efter at have været i bad stået og tørret ansigtet i håbdklædet og da jeg så tager det væk fra ansigtet kravlede der en edderkop på håndklædet....

UFFFFF    Der var engang en stor en der kravlede på min nøgne krop da jeg sov   Det kildede så jeg vågnede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Uha - jeg har en del gange båret en stak rent tøj op af trappen og lagt det på sengen til videre fordeling - og ud kravler en kæmpe klam edderkop....

Øv bare tanken om at man har båret på sådan en fætter

Anmeld

1. april 2010

JustAnotherName

Urghh, jeg HADER ederkopper 
Og det er bare moder-fugger store, dém vi har herude.

For ikke ret længe siden slog jeg en klud ud over vasken, som jeg skulle til at skylle op, så dumper der en ederkop ned i vasken, som havde ligget inde i kluden ..... ADRR!!

Og for en uges tid siden, cirka, var der pludselig en RET SÅ STOR ederkop i vasken igen, mens jeg stod og vaskede hænder. Jeg er ret sikker på, at den var faldet af MIG, for jeg havde lige været udenfor, og tænkt tanken, om der mon kunne være nogle krabater.

FØJ!!

Engang jeg sad og læste reklamer, så løb der en ederkop over gulvet, af sådan en størrelse, at jeg kunne se den ud af øjenkrogen. Normalt ville jeg jo ikke bemærke sådan noget, når jeg har øjnene på noget andet, men denne her var bare så stor, at den blev opfanget helt udenfor synsfeltet 

Inde på min datters værelse var også engang en MEGA ederkop.
Jeg skulle til at putte hende, og så opdagede jeg den på sengehimmelen
(se fotoet)

JEG HADER EDERKOPPER!!!! - Især de grande kæmpe gigant store nogle!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Muffi . skriver:

Du ved det jo ikke hvis ikke du overvåger støvsugeren hele tiden

Ha ha ha nej men jeg dækker jo hullet til og vender røret opad så de ikke KAN kravle ud og så står de der i en uge og så fjerner kæresten papiret og ingen edderkopper er endnu kommet til syne

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Muffi . skriver:

UFFFFF    Der var engang en stor en der kravlede på min nøgne krop da jeg sov   Det kildede så jeg vågnede

EEEEEW

Anmeld

1. april 2010

wamse

jeg hader simpelthen de skiderikker Jeg bliver næsten lammet når jeg ser dem, og kan snildt begynde at græde, fordi jeg bliver så bange for dem

Anmeld

1. april 2010

Guldet

øv nu sidder jeg og arger mig over ay jeg kiggede denne tråd igennem.. åh nu kribler det over hele kroppen.. måtte undlade at se billederne.. hader de klamme krabater..

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Urghh, jeg HADER ederkopper 
Og det er bare moder-fugger store, dém vi har herude.

For ikke ret længe siden slog jeg en klud ud over vasken, som jeg skulle til at skylle op, så dumper der en ederkop ned i vasken, som havde ligget inde i kluden ..... ADRR!!

Og for en uges tid siden, cirka, var der pludselig en RET SÅ STOR ederkop i vasken igen, mens jeg stod og vaskede hænder. Jeg er ret sikker på, at den var faldet af MIG, for jeg havde lige været udenfor, og tænkt tanken, om der mon kunne være nogle krabater.

FØJ!!

Engang jeg sad og læste reklamer, så løb der en ederkop over gulvet, af sådan en størrelse, at jeg kunne se den ud af øjenkrogen. Normalt ville jeg jo ikke bemærke sådan noget, når jeg har øjnene på noget andet, men denne her var bare så stor, at den blev opfanget helt udenfor synsfeltet 

Inde på min datters værelse var også engang en MEGA ederkop.
Jeg skulle til at putte hende, og så opdagede jeg den på sengehimmelen
(se fotoet)

JEG HADER EDERKOPPER!!!! - Især de grande kæmpe gigant store nogle!

Puuuuuha!!!! Sådan en kravlede frem lige foran mig her da jeg gjorde rent den anden dag. Jeg flyttede en pakke vådservietter inde på Carlas værelse og den var bagved og så pilede den frem mod mig. Jeg har aldrig kommet så hurtigt på benene og væk. Hold kæft jeg løb hurtigt!!!! IND og hente Casper som støvsugede den væk. HADER de der jagt-edderkopper for de løber pisse hurtigt!!!

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

michella80 skriver:

Ha ha ha nej men jeg dækker jo hullet til og vender røret opad så de ikke KAN kravle ud og så står de der i en uge og så fjerner kæresten papiret og ingen edderkopper er endnu kommet til syne

hjemme hos mig skulle posen så ud m det samme   Og turde ikke selv gå ud m den

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Muffi . skriver:

hjemme hos mig skulle posen så ud m det samme   Og turde ikke selv gå ud m den

Ha ha ha ha. Hvor godt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.