Uhh nu flytter vennerne ind ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja det kan være. Men måske det her med edderkopper vil hjælpe så når du er så ræd for dem, det vil du jo gerne hjælpes med. 

Et el andet skal prøves , ellers får jeg et hjertestop herude   Det sgu ikke by edderkopper der lever her .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Et el andet skal prøves , ellers får jeg et hjertestop herude   Det sgu ikke by edderkopper der lever her .

Nej det jo det de ikke små. det er de heller ikke på landet i jylland 

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Nej det jo det de ikke små. det er de heller ikke på landet i jylland 

Jeg har overvejet insektnet overalt for vinduer og døre , Men det jo ikke særligt nemt , i praksis kan det vist ikke lade sig gøre .. Lige nu har jeg åbent vindue i mit soveværelse , render konstant og tjekker om der er kommet nogen ind .. Virkeligt sygt .

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Jeg har overvejet insektnet overalt for vinduer og døre , Men det jo ikke særligt nemt , i praksis kan det vist ikke lade sig gøre .. Lige nu har jeg åbent vindue i mit soveværelse , render konstant og tjekker om der er kommet nogen ind .. Virkeligt sygt .

De kan jo komme ind alle vegne ikke kun gennem vinduer og døre så tror ikke det hjælper. Ha ha det kan være i skal ansætte en mand til at gå fast på edderkoppe jagt hos jer. så du fri for at tænke på det!

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

De kan jo komme ind alle vegne ikke kun gennem vinduer og døre så tror ikke det hjælper. Ha ha det kan være i skal ansætte en mand til at gå fast på edderkoppe jagt hos jer. så du fri for at tænke på det!

Det sgu da for dyrt med en fastansat edderkoppe jæger

Anmeld

1. april 2010

karina1980

her får de først med en viduesspray eller cilit-bang, så krøller de sig sammen uanset str. og så får de en omgang hår lak

derefter ligger de limet fast der til manden eller datter kommer hjem,

heldigvis er der gennem årene kommet betydeligt mindre, da haven efterhånden er ved at være rimelig pæn at se på

Anmeld

1. april 2010

sara4

Muffi . skriver:

Og de skræmmer mig alt for vildt   Nu er vi jo begyndt at have vinduer og døre mere åbne og edderkopperne kommer ind ...  Vi flyttede i hus for 7 mdr siden og der er bare så mange STORE edderkopper herude .. Jeg er i panik , Har allerede fundet 5 af de store på de sidste 4 dage   Jeg sveder og græder helt vildt når jeg ser dem og aner ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg ser en og Henrik ikke er hjemme   Mine store unger er selvf. også panisk bange for dem , nok fordi de altid har set deres mor danse rundt ..  Når jeg går fra et rum til et andet edderkoppe søger mit blik altid rundt på vægge og loft   Hvordan har i det   Er der noget man kan gøre

du skal købe et prudukt på spray der hedder trinol nr 810. det sprayer du i vindue karme og andre steder hvor de ækle bæster kommer ind. og jeg skal love dig for de falder døde om. det virker nogle uger af gangen. det lugter lidt de første ti min men så fordamper det. skal selvfølgelig ikke sprayes hvor små børn kan få det på sig men det er kun giftigt overfor kryb og kravl. mange af mine veninder har købt det på min anbefaling og de takker mig hvert år de små bæster melder deres ankomst

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

sara4 skriver:

du skal købe et prudukt på spray der hedder trinol nr 810. det sprayer du i vindue karme og andre steder hvor de ækle bæster kommer ind. og jeg skal love dig for de falder døde om. det virker nogle uger af gangen. det lugter lidt de første ti min men så fordamper det. skal selvfølgelig ikke sprayes hvor små børn kan få det på sig men det er kun giftigt overfor kryb og kravl. mange af mine veninder har købt det på min anbefaling og de takker mig hvert år de små bæster melder deres ankomst

Seriøst   Det lyder giftigt , tænker om det ikke er farligt for os ?

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

karina1980 skriver:

her får de først med en viduesspray eller cilit-bang, så krøller de sig sammen uanset str. og så får de en omgang hår lak

derefter ligger de limet fast der til manden eller datter kommer hjem,

heldigvis er der gennem årene kommet betydeligt mindre, da haven efterhånden er ved at være rimelig pæn at se på

Det lyder som en god løsning . Men dør de ?? Jo heller ikke glad hvis de skal lide selvom de skræmmer mig

Anmeld

1. april 2010

karina1980

Muffi . skriver:

Det lyder som en god løsning . Men dør de ?? Jo heller ikke glad hvis de skal lide selvom de skræmmer mig

ja de dør af det, de store kan godt være lidt sejlivet, men det kræver bare lidt ekstra hårlak,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.