Uhh nu flytter vennerne ind ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
48 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Lady Marion <3

Og de skræmmer mig alt for vildt   Nu er vi jo begyndt at have vinduer og døre mere åbne og edderkopperne kommer ind ...  Vi flyttede i hus for 7 mdr siden og der er bare så mange STORE edderkopper herude .. Jeg er i panik , Har allerede fundet 5 af de store på de sidste 4 dage   Jeg sveder og græder helt vildt når jeg ser dem og aner ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg ser en og Henrik ikke er hjemme   Mine store unger er selvf. også panisk bange for dem , nok fordi de altid har set deres mor danse rundt ..  Når jeg går fra et rum til et andet edderkoppe søger mit blik altid rundt på vægge og loft   Hvordan har i det   Er der noget man kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Koen.

har det på samme med.. er Så bange for de "små" bæster Tror desværre ikke der er så meget man kan gøre..

Men du får da lige et

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Jeg hader dem os og har marit om dem om natten når man ser dem. man kan blive hypnotiseret mod at være så bange for dem. det over vejer jeg meget at prøve. 

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Jeg hader dem os og har marit om dem om natten når man ser dem. man kan blive hypnotiseret mod at være så bange for dem. det over vejer jeg meget at prøve. 

Lige hypnose har jeg prøvet , ikke mod edderkopper men mod noget andet , hun sagde jeg var super god da jeg gik meget let i trance   øhh nå ,, Jeg bemærkede slet intet og hjalp gjorde det heller ikke ,,,    Fnis ,, blev dog 800 kr fattigere ..

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

lillespurv19 skriver:

har det på samme med.. er Så bange for de "små" bæster Tror desværre ikke der er så meget man kan gøre..

Men du får da lige et

Jeg overdriver ikke når jeg siger at de ødelægger meget af min livskvalitet

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Lige hypnose har jeg prøvet , ikke mod edderkopper men mod noget andet , hun sagde jeg var super god da jeg gik meget let i trance   øhh nå ,, Jeg bemærkede slet intet og hjalp gjorde det heller ikke ,,,   Fnis ,, blev dog 800 kr fattigere ..

Ok øv det ikke hjalp men har nu hørt om flere det har hjulpet på bla. med smøger. 

Anmeld

1. april 2010

Becks

Jeg er også én af dem der er PANISK for edderkopper...

Faktisk flyttede jeg fra min stue lejlighed med have, ind i en ny lejlighed på 1 sal (svarende til 2 sal) pga edderkopper..

Da jeg var barn boede vi også i hus, og havde de der kæmpe colgate smilende edderkopper med træssko og sideskildning, og jeg forsvor at jeg ALDRIG skulle bo i hus mere.. Og jeg kommer heller ikke til det!

Her i den nye lejlighed har jeg kun haft 3 edderkopper (af hvad jeg har set) Den ene af de der stankelbens nogen på mit badeværelse, hvor jeg måtte ringe efter min far.. Nummer 2 var død og den 3 var en ordenlig krabbat, jeg havde haft min jakke liggende i cykelkurven, imens jeg var hos min veninde om aftenen, da jeg kommer hjem tager jeg jakken og hænger den på håndtaget på hoveddøren, og frem kravler den så! Vidste min søster og svoger var vågen, så ringede efter min svoger og han kom og slog den ihjel! Puha hader dem!

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ok øv det ikke hjalp men har nu hørt om flere det har hjulpet på bla. med smøger. 

Jo det har jeg også , hun virkede nu også meget seriøs så tror ikke hun var en fupper   Måske jeg ikke ville hjælpes

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

Tutter skriver:

Jeg er også én af dem der er PANISK for edderkopper...

Faktisk flyttede jeg fra min stue lejlighed med have, ind i en ny lejlighed på 1 sal (svarende til 2 sal) pga edderkopper..

Da jeg var barn boede vi også i hus, og havde de der kæmpe colgate smilende edderkopper med træssko og sideskildning, og jeg forsvor at jeg ALDRIG skulle bo i hus mere.. Og jeg kommer heller ikke til det!

Her i den nye lejlighed har jeg kun haft 3 edderkopper (af hvad jeg har set) Den ene af de der stankelbens nogen på mit badeværelse, hvor jeg måtte ringe efter min far.. Nummer 2 var død og den 3 var en ordenlig krabbat, jeg havde haft min jakke liggende i cykelkurven, imens jeg var hos min veninde om aftenen, da jeg kommer hjem tager jeg jakken og hænger den på håndtaget på hoveddøren, og frem kravler den så! Vidste min søster og svoger var vågen, så ringede efter min svoger og han kom og slog den ihjel! Puha hader dem!

Uha lyder ikke rart med den i jakken   Kender godt det der med at man må have fat i en livline og så skal man holde godt øje med krabaten i mens så ikke den bliver væk . Man er bare på den når den så begynder at kravle ...

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Jo det har jeg også , hun virkede nu også meget seriøs så tror ikke hun var en fupper   Måske jeg ikke ville hjælpes

Ja det kan være. Men måske det her med edderkopper vil hjælpe så når du er så ræd for dem, det vil du jo gerne hjælpes med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.