Indkøb af barnevogn og andre lækre ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

smokin

Kruse90 skriver:

hvor er det nogle lækre ting, og sikke en FED barnevogn.

Hvad måtte du af med for den derover??

Selve barnevognen koster 6000 danske kroner derovre. Eller combivognen som det jo er.

Liften følger ikke med (den du kan se på billedet) og det gør tasken heller ikke. Det er lige under 2000 oveni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

MM1987

Zette skriver:

Hov du skal lige huske på at det ikke kun er barnevognen jeg købte - den lift du kan se nede i følger ikke med, og er en specialdesignet til combivognen.

Hi-hi...jeg ved det quadroliften...den skal jeg også have...

Ja, det er en smule pinligt jeg ved så meget, men i tankerne er jeg altså gravid

Jeg er slet heller ikke i tvivl efter at have set dine billeder...

Det er SÅ fint...

Anmeld

30. marts 2010

lillemunk

Zette skriver:

Ja det er da helt vildt, men der skal jo også ligge to i den...

Min står midt i spisestuen.. jeg er squ ligeglad. Er så glad for den, så skal benytte hver et sekund jeg kan på at vugge lidt med den... haha

Se sådan havde jeg det også da den stod ude i gangen... og pigerne legede med dukkerne i den.

Var da s¨glad for den var hjemme i hus... skulle lige ha en kærlig hånd inden pigerne kommer til verden.

Anmeld

30. marts 2010

Pige2009

Zette skriver:

Jeg skulle måske lige indskyde at jeg har halvt om halvt boycottet babysam. De er så svinedyre! (og de eneste der forhandler emmaljunga i DK) - jeg kontaktede dem for at få dem til at gå ned i pris så ville jeg købe vognen hos dem, men det ville de ikke - så jeg lagde mine penge på den anden side af øresund og går meget sjældent i babysam nu. Hystade - ja ja

I follow you. Er heller ikke meget for Babysam, som nærmest har monopol på babyudstyrsmarkedet herhjemme og sætter priserne derefter. Handler alle andre steder. I Odense er der en rigtig god butik der hedder Ønskebørn, som også har Emmaljunga.

I centrum er der den skønneste lille tøjbutik, Miniature...

K.h. Linda

Anmeld

31. marts 2010

MinWilliam

Sikke en masse fine ting du har købt

Anmeld

31. marts 2010

smokin

Dorthemuzz skriver:

Sikke en masse fine ting du har købt

tusind tak

Anmeld

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hep-hey flot barnvogn (og andre ting!)!!! Jeg har den i combi-vogn med creme leatherette + pusletaske og vi elsker den!!!

Anmeld

31. marts 2010

smokin

Rosa skriver:

Hep-hey flot barnvogn (og andre ting!)!!! Jeg har den i combi-vogn med creme leatherette + pusletaske og vi elsker den!!!

Jeg var helt og aldeles solgt da jeg så den men var i et meget stort dilemma, for en af mine gode veninder har en magen til og jeg synes selv det er irriterende hvis jeg køber noget fedt og pludselig render alle ud og køber det, så jeg tænkte virkelig over det. Men jeg kunne simpelthen ikke finde noget jeg kunne lide ligeså godt som denne ØV ØV. Så var total "efteraber"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.