Indkøb af barnevogn og andre lækre ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Koen.

Zette skriver:

Tusindbenet var jeg solg til med det samme... 160 danske kr. og jeg måtte bare have den. Vovserne kiggede langt efter den da de troede det var til dem.... hihi...

160,- for en bamse WOW (havde os købt den hehe)

Ja det kunne da lige være herligt for de små vapser, men 2 min og den ville ikke være et tusindben mere, men nærmer i tusind dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

mor-til-vanessa

Jeg skulle måske lige indskyde at jeg har halvt om halvt boycottet babysam. De er så svinedyre! (og de eneste der forhandler emmaljunga i DK) - jeg kontaktede dem for at få dem til at gå ned i pris så ville jeg købe vognen hos dem, men det ville de ikke - så jeg lagde mine penge på den anden side af øresund og går meget sjældent i babysam nu. Hystade - ja ja

ønskebørn forhandler også emmaljunga. i hver fald den vi har i horsens

Anmeld

30. marts 2010

Corn

Zette skriver:

Den stiger jo faktisk i øjeblikket, så det er alligevel ikke sååå billigt igen.

Skidt med det... Bare pengene ikke ligger og brænder i lommen...

Anmeld

30. marts 2010

Kruse90

hvor er det nogle lækre ting, og sikke en FED barnevogn.

Hvad måtte du af med for den derover??

Anmeld

30. marts 2010

Malthesmoar

Zette skriver:

Endelig hjemvendt fra Sverige!!

Med den allerlækreste barnevogn EVER!!!

Købte lidt ting derovre men mangler stadig en hel del (min liste er åbenbart lang hihi). Jeg har taget barnevognen med hjem (SLEMME SLEMME MIG!) og synes den er PERFEKT. Jeg er ikke overtroisk overhovedet - og det er sku nok ikke barnevognens skyld hvis der er sker noget grimt (Men det gør der jo ikke!!! Det er en superbaby i min mave)

Min seng er desværre blevet annulleret de kunne ikke levere den alligevel men havde glemt at pille den af internettet man undres!

Super fede ting

Anmeld

30. marts 2010

Ranarupta

Lækker baby-øse!! Og fine ting til Malou! Jeg er også helt vild med tusindbenet

Hov, den der flotte taske er vel ikke til Malou?

Anmeld

30. marts 2010

Mig med maven

OMG!!!

Jeg er bange... Jeg har den samme barnevogn, samme lamper, samme bæreslene samme bogstaver på døren, som i PRÆCIS samme bogstaver (Malou)...

Jeg kan kun sige NEEEEEJ nogle fede ting, smiler, du har jo virkelig god smag!

Er det combivognen? Det er lidt svært at se på billedet! Det er sååå fedt med hvid barnevogn! Det kommer du ikke til at fortryde!

Christina

Anmeld

30. marts 2010

K&S

Zette skriver:

Endelig hjemvendt fra Sverige!!

Med den allerlækreste barnevogn EVER!!!

Købte lidt ting derovre men mangler stadig en hel del (min liste er åbenbart lang hihi). Jeg har taget barnevognen med hjem (SLEMME SLEMME MIG!) og synes den er PERFEKT. Jeg er ikke overtroisk overhovedet - og det er sku nok ikke barnevognens skyld hvis der er sker noget grimt (Men det gør der jo ikke!!! Det er en superbaby i min mave)

Min seng er desværre blevet annulleret de kunne ikke levere den alligevel men havde glemt at pille den af internettet man undres!

Ej, hvor er den bare flot

Jeg har også selv overvejet at tage til Sverige og købe kombivogn - jeg vil bare gerne have Emmaljunga Duo Edge...!

Har du bestilt vognen hjemmefra? Og så bare afhentet den - eller er det noget, de har på lager? Jeg er jo helt "grøn" i babyindkøb, men glæder mig helt vildt...!

Katja

Anmeld

30. marts 2010

Bavianis

Zette skriver:

Jeg skulle måske lige indskyde at jeg har halvt om halvt boycottet babysam. De er så svinedyre! (og de eneste der forhandler emmaljunga i DK) - jeg kontaktede dem for at få dem til at gå ned i pris så ville jeg købe vognen hos dem, men det ville de ikke - så jeg lagde mine penge på den anden side af øresund og går meget sjældent i babysam nu. Hystade - ja ja

Nix. Vi har lige købt vores Emmaljunga i Ønskebørn:-)

Anmeld

30. marts 2010

smokin

K&S skriver:

Ej, hvor er den bare flot

Jeg har også selv overvejet at tage til Sverige og købe kombivogn - jeg vil bare gerne have Emmaljunga Duo Edge...!

Har du bestilt vognen hjemmefra? Og så bare afhentet den - eller er det noget, de har på lager? Jeg er jo helt "grøn" i babyindkøb, men glæder mig helt vildt...!

Katja

bestilt hjemmefra og der er 9 ugers leveringstid på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.