Indkøb af barnevogn og andre lækre ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

smokin

Loa skriver:

Ha ha øv havde håbet det var slaraffenland

Men det gav mening

Syntes helt klart også det er hyggeligere at køre derover, men havde jo været lidt smart hvis man kunne spare lidt på tingene, altså de små ting også...... Ved du om de har noget a la babysam eller noget derovre? For jeg ville ikke ane hvor jeg skulle køre hen og kigge

De har babyland i malmø syd (stationen efter Kastrup) og det er svenskernes svar på babysam.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

smokin

mariamiss6 skriver:

Æhm emmaljunga kan du da også få hos ønskebørn....

I øvrigt er det Emmaljunga selv der bestemmer hvad de danske butikker skal tage for vognen, så selv hvis butikken ville, kan de ikke gå ned i pris... herre snyd....

fine ting du har fået købt dig

Ja og da det er et svensk mærke så sparede jeg penge ved at køre over broen.

Anmeld

30. marts 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Sikke mange lækre ting...

Og hvor ærgeligt med sengen, den var SÅ fin...

Er det en Mondial duo combi i croc white??

Knus

Ja det er det!

Anmeld

30. marts 2010

smokin

MariaJ skriver:

Dejlige ting og flot barnevogn. Vi har købt en magen til, men dog i sort. Den er godt nok fin i hvid. Desværre bor vi et sted hvor maj og juni er en stor gang snesjap og søle, så hvid var ret hurtig udelukket her.

Maria

Den er jo vaskbar Vi bor også med grusvej... Men jeg måtte bare have den i hvid. Synes den var absolut den pæneste.

Anmeld

30. marts 2010

MariaJ

Zette skriver:

Den er jo vaskbar Vi bor også med grusvej... Men jeg måtte bare have den i hvid. Synes den var absolut den pæneste.

Den er også flot. Ingen tvivl om det. Jeg bliver næsten lidt misundelig, når jeg ser din. Men den sorte er nu også fin og vi har købt en voksipose med fint, fint sommerfuglebetræk i sort og hvid, der passer til vognen, så tror også vores baby kommer til at ligge som en prins eller prinsesse.

Maria

Anmeld

30. marts 2010

Corn

Med den lave svenske krone, så må der være noget hentet på den måde...

Helt trist at man har så meget fra de andre to, så kommer man ikke ud og shoppe på samme måde...

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

super lækker vogn, den er så fin og er da helt vild med tusindbenet, den er da for sød.. skønne skønne sagde du har fået dig

Anmeld

30. marts 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

super lækker vogn, den er så fin og er da helt vild med tusindbenet, den er da for sød.. skønne skønne sagde du har fået dig

Tusindbenet var jeg solg til med det samme... 160 danske kr. og jeg måtte bare have den. Vovserne kiggede langt efter den da de troede det var til dem.... hihi...

Anmeld

30. marts 2010

smokin

MariaJ skriver:

Den er også flot. Ingen tvivl om det. Jeg bliver næsten lidt misundelig, når jeg ser din. Men den sorte er nu også fin og vi har købt en voksipose med fint, fint sommerfuglebetræk i sort og hvid, der passer til vognen, så tror også vores baby kommer til at ligge som en prins eller prinsesse.

Maria

Enig... Og baby er helt sikkert ligeglad med om den er sort eller hvid eller lilla.... Jeg kan nu godt lide den sorte også, men vil ikke købe en sort da jeg tror den må blive ustyrlig varm i solen. (selvom jeg for nylig læste en artikel hvor de havde testet det i bagende sol og der skilte det kun med 2 grader).

Anmeld

30. marts 2010

smokin

Macaab skriver:

Med den lave svenske krone, så må der være noget hentet på den måde...

Helt trist at man har så meget fra de andre to, så kommer man ikke ud og shoppe på samme måde...

Den stiger jo faktisk i øjeblikket, så det er alligevel ikke sååå billigt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.