Indkøb af barnevogn og andre lækre ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

smokin

Bavianis skriver:

Nix. Vi har lige købt vores Emmaljunga i Ønskebørn:-)

ønskebørn eller babysam  - potato, potarto...

Absolut ingen forskel rent prismæssigt - andet end at de skal tjene sygt på deres salg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

lillemunk

HVOR ER DEN BARE LÆKKER DEN VOGN

Anmeld

30. marts 2010

smokin

lillemunk skriver:

HVOR ER DEN BARE LÆKKER DEN VOGN

Oh yeees - jeg er også forelsket i den. Og kunne ikke nænne at den skulle stå i 2 måneder hos min far, så jeg tog den med hjem - og alle har hvinet af skræk. Men jeg er slet ikke overtroisk!! Og er sikker på at baby nok skal komme ud og se sin lækre karet!

Anmeld

30. marts 2010

lillemunk

Zette skriver:

Oh yeees - jeg er også forelsket i den. Og kunne ikke nænne at den skulle stå i 2 måneder hos min far, så jeg tog den med hjem - og alle har hvinet af skræk. Men jeg er slet ikke overtroisk!! Og er sikker på at baby nok skal komme ud og se sin lækre karet!

Smiler heller ikke jeg, min har også stået hjemme, er dog kørt over til naboen nu... men det er da kun pga plads mangel. Tvillingevogne fylder bare så meget.

Men vildt lækker er den, men også sart. Er den nem at tørre over med en klud??

Anmeld

30. marts 2010

MM1987

Zette skriver:

Ja det er det!

Ej, det er lige den jeg går og drømmer om, og den endnu finere ud på dine billeder...SÅ FLOT....

Knus

Anmeld

30. marts 2010

Liljesilas

Hold da op, du har da købt nogle fine ting. Er især misundelig på barnevognen. Legetæppet er også sødt, tror det minder lidt om det jeg skal ud og købe til min dreng, bare i en anden farve. Er du så ved at være færdig nu?

Anmeld

30. marts 2010

smokin

lillemunk skriver:

Smiler heller ikke jeg, min har også stået hjemme, er dog kørt over til naboen nu... men det er da kun pga plads mangel. Tvillingevogne fylder bare så meget.

Men vildt lækker er den, men også sart. Er den nem at tørre over med en klud??

Ja det er da helt vildt, men der skal jo også ligge to i den...

Min står midt i spisestuen.. jeg er squ ligeglad. Er så glad for den, så skal benytte hver et sekund jeg kan på at vugge lidt med den... haha

Anmeld

30. marts 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Ej, det er lige den jeg går og drømmer om, og den endnu finere ud på dine billeder...SÅ FLOT....

Knus

Jeg vidste med det samme jeg så den at jeg skulle have den, vi har kigget på andre - men nej nej fruen havde bestemt sig!

Anmeld

30. marts 2010

smokin

mayapigen skriver:

Hold da op, du har da købt nogle fine ting. Er især misundelig på barnevognen. Legetæppet er også sødt, tror det minder lidt om det jeg skal ud og købe til min dreng, bare i en anden farve. Er du så ved at være færdig nu?

Ikke helt - min seng blev afbestilt igår Fordi de ikke kunne skaffe den, så i aften skal vi kigge på nye senge... synes bare ikke rigtig der er nogen som er som "den"! øv!

Torsdag skal vi male værelse - DET glæder jeg mig til.

Anmeld

30. marts 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Sikke mange lækre ting...

Og hvor ærgeligt med sengen, den var SÅ fin...

Er det en Mondial duo combi i croc white??

Knus

Hov du skal lige huske på at det ikke kun er barnevognen jeg købte - den lift du kan se nede i følger ikke med, og er en specialdesignet til combivognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.