Indkøb af barnevogn og andre lækre ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
47 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

smokin

Endelig hjemvendt fra Sverige!!

Med den allerlækreste barnevogn EVER!!!

Købte lidt ting derovre men mangler stadig en hel del (min liste er åbenbart lang hihi). Jeg har taget barnevognen med hjem (SLEMME SLEMME MIG!) og synes den er PERFEKT. Jeg er ikke overtroisk overhovedet - og det er sku nok ikke barnevognens skyld hvis der er sker noget grimt (Men det gør der jo ikke!!! Det er en superbaby i min mave)

Min seng er desværre blevet annulleret de kunne ikke levere den alligevel men havde glemt at pille den af internettet man undres!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Loa

Lææææækre ting!!

Og feeed barnevogn

Dumt spørgsmål måske, men er det specilt billigere derovre?

Og hvor har du været henne og finde tingene.....?

Kunne være man selv skulle overveje det

Anmeld

30. marts 2010

smokin

Loa skriver:

Lææææækre ting!!

Og feeed barnevogn

Næh det er de egentlig ikke. Mange af tingene er faktisk dyrere. Så det snyder lidt. Men lige præcis med combivognen var sparede jeg 2000 ved at køre over sundet... så de andre ting betragter jeg som "gratis" op til de 2000 - gav det mening? De har så andre ting og jeg synes bare det var hyggeligt at tøffe rundt derovre istedet for de samme butikker i DK. Er efterhånden godt træt af de to hylder i NAME IT

Anmeld

30. marts 2010

smokin

Loa skriver:

Lææææækre ting!!

Og feeed barnevogn

Jeg skulle måske lige indskyde at jeg har halvt om halvt boycottet babysam. De er så svinedyre! (og de eneste der forhandler emmaljunga i DK) - jeg kontaktede dem for at få dem til at gå ned i pris så ville jeg købe vognen hos dem, men det ville de ikke - så jeg lagde mine penge på den anden side af øresund og går meget sjældent i babysam nu. Hystade - ja ja

Anmeld

30. marts 2010

Loa

Zette skriver:

Næh det er de egentlig ikke. Mange af tingene er faktisk dyrere. Så det snyder lidt. Men lige præcis med combivognen var sparede jeg 2000 ved at køre over sundet... så de andre ting betragter jeg som "gratis" op til de 2000 - gav det mening? De har så andre ting og jeg synes bare det var hyggeligt at tøffe rundt derovre istedet for de samme butikker i DK. Er efterhånden godt træt af de to hylder i NAME IT

Ha ha øv havde håbet det var slaraffenland

Men det gav mening

Syntes helt klart også det er hyggeligere at køre derover, men havde jo været lidt smart hvis man kunne spare lidt på tingene, altså de små ting også...... Ved du om de har noget a la babysam eller noget derovre? For jeg ville ikke ane hvor jeg skulle køre hen og kigge

Anmeld

30. marts 2010

Loa

Zette skriver:

Jeg skulle måske lige indskyde at jeg har halvt om halvt boycottet babysam. De er så svinedyre! (og de eneste der forhandler emmaljunga i DK) - jeg kontaktede dem for at få dem til at gå ned i pris så ville jeg købe vognen hos dem, men det ville de ikke - så jeg lagde mine penge på den anden side af øresund og går meget sjældent i babysam nu. Hystade - ja ja

Hehe ikke spor, kan man spare noget kan man da lige så godt det...... Men kender ikke rigtig så mange baby forretninger end babysam, men er bestemt enige i at de godt ved hvad de skal tage for deres ting

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

Zette skriver:

Æhm emmaljunga kan du da også få hos ønskebørn....

I øvrigt er det Emmaljunga selv der bestemmer hvad de danske butikker skal tage for vognen, så selv hvis butikken ville, kan de ikke gå ned i pris... herre snyd....

fine ting du har fået købt dig

Anmeld

30. marts 2010

MM1987

Sikke mange lækre ting...

Og hvor ærgeligt med sengen, den var SÅ fin...

Er det en Mondial duo combi i croc white??

Knus

Anmeld

30. marts 2010

FruEllingsen

Sikke en masse dejlig og vildt lækre ting i har fået købt

Anmeld

30. marts 2010

MariaJ

Dejlige ting og flot barnevogn. Vi har købt en magen til, men dog i sort. Den er godt nok fin i hvid. Desværre bor vi et sted hvor maj og juni er en stor gang snesjap og søle, så hvid var ret hurtig udelukket her.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.