Opdateringer til kagehæftet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

MoarTNoah

mariamiss6 skriver:

Jamen det er jo netop ikke opdateret endnu. det kræver at folk giver mig nogle nye opskrifte - i denne tråd - så skal jeg nok råbe højt når der er en opdatering.

Hvis du kunne lave en lille liste over hvilke opskrifter du har i hæftet allerede ville det være en stor hjælp, sidder ikke ved en comp med skriveprogram, så kan ikke åbne hæftet og selv se det,  og ville ikke hjælpe nogen steder hvis jeg sendte dig opskrifter der allerede er i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

mariamiss6

KatrineR skriver:

Hvis du kunne lave en lille liste over hvilke opskrifter du har i hæftet allerede ville det være en stor hjælp, sidder ikke ved en comp med skriveprogram, så kan ikke åbne hæftet og selv se det,  og ville ikke hjælpe nogen steder hvis jeg sendte dig opskrifter der allerede er i...

Argh det orker jeg ikke rigtig lige nu hehe

Anmeld

30. marts 2010

3rollinger

KatrineR skriver:

Du kan jo eventuelt se om de ligger inde i opskrifttraaden. Maria har vist de fleste med, om ikke alle, der ligger derinde

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

Egentlig kan man vel sige at alle de opskrifter der er lagt ind efter den 27. November 2009 er IKKE i hæftet.... dog med forbehold for at nogle af de opskrifter der ligger efter den dato, er dobbeltgængere....

Anmeld

30. marts 2010

Pige2009

Næsten alle kagekonerne kender jo denne tråd....
https://www.baby.dk/debat/32501pi1/kageklubben/naah -piger-saa-er-kagehaeftet-faerdigt.aspx

Og alle jer der har hæftet, men synes der mangler en eller flere opskrifter, i må meget gerne sætte opskrifterne ind her....

Når der er et par stykker eller mere, så begynder jeg at smide dem i hæftet, og gør opmærksom på når hæftet er opdateret.

Det eneste jeg beder om er, at hvis i allerede HAR fået et hæfte, så tjek lige at den opskrift i vil have sat ind, ikke allerede er i hæftet. Ellers kan i smide hvilken som helst opskrift ind her, og så smider jeg den i hæftet, der hvor den hører til....

Og så beder jeg om en lille bitte ting mere. Den opskrift i ønsker tilføjes til hæftet, som i så sætter her i denne tråd, der vil jeg gerne have i lægger HELE opskriften og ikke kun titlen på opskriften. Jeg må nemlig ærligt indrømme at jeg ikke gider sidde og surfe rundt efter opskrifter jeg kun kender titlen på. Derfor bedes i indsætte HELE opskriften

Hvis der er tvivl om mine kragetæer og deres betydning eller mening (i ved, hvis jeg snakker sort ) så bare spørg

Åååårrrhhh. Pjat med dig - du har jo tiden til det Hi hi.

K.h. Linda

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

Baagøe skriver:

Åååårrrhhh. Pjat med dig - du har jo tiden til det Hi hi.

K.h. Linda

Ooooork ja masser da....

To syge unger, hvoraf den ene, og mindste, skiftevis overskider sin seng, og ørler over hele gulvet. Og den store snotter og hoster og gør ved.
Ud over det, så er de bare begge to generelt hsyteriske

Men altså, hvad skulle man dog også ellers bruge tvungen påskeferie til

Anmeld

30. marts 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Ooooork ja masser da....

To syge unger, hvoraf den ene, og mindste, skiftevis overskider sin seng, og ørler over hele gulvet. Og den store snotter og hoster og gør ved.
Ud over det, så er de bare begge to generelt hsyteriske

Men altså, hvad skulle man dog også ellers bruge tvungen påskeferie til

Griner højt Dejlige unger Håber de snart er på toppen igen

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

Baagøe skriver:

Griner højt Dejlige unger Håber de snart er på toppen igen

Anmeld

1. april 2010

linemus

Maria, nu hvor jeg er tilbage i bageriet (er lige gået på barsel), må jeg altså lige høre, hvad det er for et kagehæfte? Hvad har du lavet?

Knus Line

Anmeld

1. april 2010

mariamiss6

linemus skriver:

Maria, nu hvor jeg er tilbage i bageriet (er lige gået på barsel), må jeg altså lige høre, hvad det er for et kagehæfte? Hvad har du lavet?

Knus Line

gerne men jeg skal bruge en mail....

jeg har bare sat alle baby.dk's opskrifter i orden og gjort det så man bare kan printe en lille bladrebunke ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.