Næsten alle kagekonerne kender jo denne tråd....
https://www.baby.dk/debat/32501pi1/kageklubben/naah -piger-saa-er-kagehaeftet-faerdigt.aspxOg alle jer der har hæftet, men synes der mangler en eller flere opskrifter, i må meget gerne sætte opskrifterne ind her....
Når der er et par stykker eller mere, så begynder jeg at smide dem i hæftet, og gør opmærksom på når hæftet er opdateret.
Det eneste jeg beder om er, at hvis i allerede HAR fået et hæfte, så tjek lige at den opskrift i vil have sat ind, ikke allerede er i hæftet. Ellers kan i smide hvilken som helst opskrift ind her, og så smider jeg den i hæftet, der hvor den hører til....
Og så beder jeg om en lille bitte ting mere. Den opskrift i ønsker tilføjes til hæftet, som i så sætter her i denne tråd, der vil jeg gerne have i lægger HELE opskriften og ikke kun titlen på opskriften. Jeg må nemlig ærligt indrømme at jeg ikke gider sidde og surfe rundt efter opskrifter jeg kun kender titlen på. Derfor bedes i indsætte HELE opskriften

Hvis der er tvivl om mine kragetæer og deres betydning eller mening (i ved, hvis jeg snakker sort

) så bare spørg
Anmeld